For å oppsummere:
- SQ er i en egen liga. I konsulentbransjen kaller vi dette "leading/best practice"
- A345 er det flotteste flyet, ever. Hadde SAS hatt litt guts hadde de tatt 9V-SGB (flyet som jeg fløy med), som er stored i Frankrike, inn i sin fleet
Da får dem ivartfall en 101% loyal kunde (nå er jeg vel 60-70% loyal
).
- MegaDo var kjempe gøy, og jeg håper å få delta på flere i fremtiden (har ikke klart det siden MD80)
- Concorde var svært interessant, anbefaler sterkt hele Museum of Flight. Tar fort 5-6 timer for å se på alt
- TK var meget bra, og jeg har i ettertid også flydd dem mellom HKG-IST-OSL-IST-PEK med oppgradering på siste strekket. Håper de blir bedre på informasjonsflyt, så blir de virkelig gode i mine øyne.
- Verdens lengste flight var en liten drøm, og ja, jeg var siste mann av flyet
Den lengste nå er SYD-DFW, og kanskje om noen år får vi Europa-Australia med TK mellom IST-SYD. Det blir isåfall min neste tur til Australia/New Zealand. Lange flights er herlig avslappende, spesielt i C.
Siden denne turen har det blitt en del andre turer som jeg mer enn gjerne forteller om ved neste Fly&Øl/julebord/osv. - vi sees!
PS! Tidligere trip reports:
1) 2012-02-28: YVR-LAX-SYD-MEL-LAX-YVR Oktober 2011
2) 2012-06-18: Min siste studie-reise
3) 2012-08-19: Ufrivillig (sommer)ferie fra (vinter)ferien
- SQ er i en egen liga. I konsulentbransjen kaller vi dette "leading/best practice"
- A345 er det flotteste flyet, ever. Hadde SAS hatt litt guts hadde de tatt 9V-SGB (flyet som jeg fløy med), som er stored i Frankrike, inn i sin fleet

- MegaDo var kjempe gøy, og jeg håper å få delta på flere i fremtiden (har ikke klart det siden MD80)
- Concorde var svært interessant, anbefaler sterkt hele Museum of Flight. Tar fort 5-6 timer for å se på alt
- TK var meget bra, og jeg har i ettertid også flydd dem mellom HKG-IST-OSL-IST-PEK med oppgradering på siste strekket. Håper de blir bedre på informasjonsflyt, så blir de virkelig gode i mine øyne.
- Verdens lengste flight var en liten drøm, og ja, jeg var siste mann av flyet

Siden denne turen har det blitt en del andre turer som jeg mer enn gjerne forteller om ved neste Fly&Øl/julebord/osv. - vi sees!

PS! Tidligere trip reports:
1) 2012-02-28: YVR-LAX-SYD-MEL-LAX-YVR Oktober 2011
2) 2012-06-18: Min siste studie-reise
3) 2012-08-19: Ufrivillig (sommer)ferie fra (vinter)ferien