Ja den fløy noen runder før retur. Jeg hadde ikke tid til annet enn å se den fra kontorvinduet. Men vil tro at de som var på rampen fikk mye bra bilder. Lysforholdene vil jeg tro var meget bra.
Er det der den er stasjonert, i Bournemouth altså? Eller drives det vedlikehold eller installasjoner der? Eieren er vel trygt plassert i sandkassa hvis jeg ikke tar feil.
Er det der den er stasjonert, i Bournemouth altså? Eller drives det vedlikehold eller installasjoner der? Eieren er vel trygt plassert i sandkassa hvis jeg ikke tar feil.
Flyet tilhører den forrige Emiren av Qatar som ble styrtet på 90-tallet av sønnen og er bestefaren til dagens emir. Fikk tydeligvis med seg litt lommepenger ut døren.
Men han har da sitt eget flyselskap i form av Worldwide Aircraft Holding og får tydeligvis ikke bruke kongefamilien i Qatar sitt eget: Qatar Amiri Flight. De har forøvrig 2 747-8, som seg hør og bør, itillegg til 2 A330-200, en av hver av A340-500, A340-300 A340-200, ACJ320, A320, A310 og 3 ACJ319. Sånn for og være på den sikre siden