• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Svenske -600er i Norsk produksjon

Ser nå at LNRGD også er i å finne på Norsk Produksjon, men det har vel med uværet tenker jeg at de har fått ett annet fly fra ARN over til OSL for å gjøre unna en del av rutene til fly som står fast pga vær tenker jeg.

Eller er dette også en av de maskinene som kommer over nå for å bli?

Re: 737NG i norsk produksjon

Ser nå at LNRGD også er i å finne på Norsk Produksjon, men det har vel med uværet tenker jeg at de har fått ett annet fly fra ARN over til OSL for å gjøre unna en del av rutene til fly som står fast pga vær tenker jeg.

De bytter nok på når det trengs.

Og nå har LN-RRW føyet i Norge siden 8.desember :)

Last edited:
Re: 737NG norsk produksjon

Nå lander LN-RGD straks på ARN etter å ha fløyet som SK 1484, så da er sikkert "lånetiden" over for denne gang

I dag hadde eg mi første reise innanlands i eit utanlandsregistrert fly. Det var SE-DNX som tok meg frå AES til BGO

Nu är det väl knappast en ny företeelse, att även "utlandsregistrerade" maskiner flyger inrikes i Norge. Innan SAS delade upp bolaget i 4 huvudproduktionsgrupper (Oslo, Köpenhamn, Stockholm och IC) var det vanligt förekommande med både danska och svenska registreringar på norsk inrikes. Jag minns resor jag själv gjort på 90-talet, mellan Fornebu och Bergen med bland annat DC 9-41 OY-KGM (Arnfinn Viking) och OY-KGL (Angantyr Viking). Svenskregistrerade Gissur Viking (SE-DAT) gjorde sin sista, något för hårda landning, i Trondheim, på en norsk inrikesflygning, och fick därefter avföras som totalhavererad (23 februari 1987).

Er LNRRJ også flydd over til Norge for produksjon nå?
Den har flydd på norsk innenriks nå i 3 dager :)

Har SE-RER flyttet seg over til norsk produksjon, riktignok en 700 maskin, eller skal den fly i Norge i en tidsbegrenset periode?

Har SE-RER flyttet seg over til norsk produksjon, riktignok en 700 maskin, eller skal den fly i Norge i en tidsbegrenset periode?

Tidsbegrenset periode. Den flyr til ARN i dag som SK496 14:55, og skal videre til CDG t/r fra ARN.

Ser at LN-RRD (737-600) nå flyr København-Milano som SK6251. Må være en ekstra avgang siden det skal ankomme København igjen akkurat samtidig som den ordinære Milano-København-ruten (SK1686).

Ser at LN-RRD (737-600) nå flyr København-Milano som SK6251. Må være en ekstra avgang siden det skal ankomme København igjen akkurat samtidig som den ordinære Milano-København-ruten (SK1686).

Flightradar hevder den skal til Pristina?

Ellers hadde LN-RRC en tur CPH-LHR-CPH i går

Flightradar hevder den skal til Pristina?

Ellers hadde LN-RRC en tur CPH-LHR-CPH i går

De bruker bare et gammelt flightnummer som sikkert tidligere har blitt brukt til Pristina. For ifølge oversikten over avganger og landinger, skal den til Milano.

SK Norge

LN-BRE
LN-BRH
LN-RPE
LN-RPS
LN-RPT
LN-RRC
LN-RRD
OY-KKS
LN-RPX
LN-RPZ
LN-RRX
SE-DNX
SE-DOR
LN-RNO
LN-RPK
LN-RRN
LN-TUL
LN-TUM
LN-RNN
LN-RPJ
LN-RRM
LN-TUA
LN-TUD
LN-TUF
LN-TUH
LN-RRA
LN-RRB
LN-TUJ
LN-TUK
LN-TUI
LN-RRE
LN-RRF
LN-RRG
LN-RRL
LN-RCN
LN-RCX
LN-RCY
LN-RCZ
LN-RPL
LN-RPM
LN-RPN
LN-RPO
LN-RPR
LN-RRK
LN-RRS
LN-RRT
LN-RRU

SK Sverige:

LN-RCW
LN-RPF
LN-RPH
LN-RCT
LN-RPA
LN-RPB
LN-RPG
LN-RPW
LN-RPY
LN-RRO
LN-RRP
LN-RRR
LN-RRY
LN-RRZ
SE-DTH
SE-RET
SE-REU
SE-REX
SE-REY
SE-REZ
SE-RJU
SE-RER
SE-RES
LN-RNU
LN-RNW
LN-RGA
LN-RGB
LN-RGC
LN-RGD
LN-RGE
LN-RGF
LN-RGG
LN-RRH
LN-RRJ
LN-RRW

Vær så god. Nyt det! :)

Må si lista holder seg temmelig konstant, selv halvannet år etter lista ble publisert her.

Back