Svenske -600er i Norsk produksjon

Ser nå at LNRGD også er i å finne på Norsk Produksjon, men det har vel med uværet tenker jeg at de har fått ett annet fly fra ARN over til OSL for å gjøre unna en del av rutene til fly som står fast pga vær tenker jeg.

Eller er dette også en av de maskinene som kommer over nå for å bli?

Re: 737NG i norsk produksjon

Ser nå at LNRGD også er i å finne på Norsk Produksjon, men det har vel med uværet tenker jeg at de har fått ett annet fly fra ARN over til OSL for å gjøre unna en del av rutene til fly som står fast pga vær tenker jeg.

De bytter nok på når det trengs.

Og nå har LN-RRW føyet i Norge siden 8.desember :)

Last edited:
Re: 737NG norsk produksjon

Nå lander LN-RGD straks på ARN etter å ha fløyet som SK 1484, så da er sikkert "lånetiden" over for denne gang

I dag hadde eg mi første reise innanlands i eit utanlandsregistrert fly. Det var SE-DNX som tok meg frå AES til BGO

Nu är det väl knappast en ny företeelse, att även "utlandsregistrerade" maskiner flyger inrikes i Norge. Innan SAS delade upp bolaget i 4 huvudproduktionsgrupper (Oslo, Köpenhamn, Stockholm och IC) var det vanligt förekommande med både danska och svenska registreringar på norsk inrikes. Jag minns resor jag själv gjort på 90-talet, mellan Fornebu och Bergen med bland annat DC 9-41 OY-KGM (Arnfinn Viking) och OY-KGL (Angantyr Viking). Svenskregistrerade Gissur Viking (SE-DAT) gjorde sin sista, något för hårda landning, i Trondheim, på en norsk inrikesflygning, och fick därefter avföras som totalhavererad (23 februari 1987).

Er LNRRJ også flydd over til Norge for produksjon nå?
Den har flydd på norsk innenriks nå i 3 dager :)

Har SE-RER flyttet seg over til norsk produksjon, riktignok en 700 maskin, eller skal den fly i Norge i en tidsbegrenset periode?

Har SE-RER flyttet seg over til norsk produksjon, riktignok en 700 maskin, eller skal den fly i Norge i en tidsbegrenset periode?

Tidsbegrenset periode. Den flyr til ARN i dag som SK496 14:55, og skal videre til CDG t/r fra ARN.

Ser at LN-RRD (737-600) nå flyr København-Milano som SK6251. Må være en ekstra avgang siden det skal ankomme København igjen akkurat samtidig som den ordinære Milano-København-ruten (SK1686).

Ser at LN-RRD (737-600) nå flyr København-Milano som SK6251. Må være en ekstra avgang siden det skal ankomme København igjen akkurat samtidig som den ordinære Milano-København-ruten (SK1686).

Flightradar hevder den skal til Pristina?

Ellers hadde LN-RRC en tur CPH-LHR-CPH i går

Flightradar hevder den skal til Pristina?

Ellers hadde LN-RRC en tur CPH-LHR-CPH i går

De bruker bare et gammelt flightnummer som sikkert tidligere har blitt brukt til Pristina. For ifølge oversikten over avganger og landinger, skal den til Milano.

SK Norge

LN-BRE
LN-BRH
LN-RPE
LN-RPS
LN-RPT
LN-RRC
LN-RRD
OY-KKS
LN-RPX
LN-RPZ
LN-RRX
SE-DNX
SE-DOR
LN-RNO
LN-RPK
LN-RRN
LN-TUL
LN-TUM
LN-RNN
LN-RPJ
LN-RRM
LN-TUA
LN-TUD
LN-TUF
LN-TUH
LN-RRA
LN-RRB
LN-TUJ
LN-TUK
LN-TUI
LN-RRE
LN-RRF
LN-RRG
LN-RRL
LN-RCN
LN-RCX
LN-RCY
LN-RCZ
LN-RPL
LN-RPM
LN-RPN
LN-RPO
LN-RPR
LN-RRK
LN-RRS
LN-RRT
LN-RRU

SK Sverige:

LN-RCW
LN-RPF
LN-RPH
LN-RCT
LN-RPA
LN-RPB
LN-RPG
LN-RPW
LN-RPY
LN-RRO
LN-RRP
LN-RRR
LN-RRY
LN-RRZ
SE-DTH
SE-RET
SE-REU
SE-REX
SE-REY
SE-REZ
SE-RJU
SE-RER
SE-RES
LN-RNU
LN-RNW
LN-RGA
LN-RGB
LN-RGC
LN-RGD
LN-RGE
LN-RGF
LN-RGG
LN-RRH
LN-RRJ
LN-RRW

Vær så god. Nyt det! :)

Må si lista holder seg temmelig konstant, selv halvannet år etter lista ble publisert her.

Back