KLM 1200
EuroBonus Gold
Nei. Du fløy LN-RPZ, som er norsk....
Okei, takk!

Nei. Du fløy LN-RPZ, som er norsk....
Registreringer som skal flyttes fra SKS, til SKO er følgende
LN-RPT
LN-RRC
LN-RRD
OY-KKS
SE-DNX
SE-DOR
Så har vi fra SKO til SKS
LN-RCU
LN-RCW
LN-RPF
LN-RPH
LN-RRY
LN-RRZ
Er det mulig a fa en fullt oversikt over hvilke individuider av 737-familien (all-series) er knytted til OSL og hvilke er knytted til ARN?
Takk pa forhand!
SK Norge
LN-BRE
LN-BRH
LN-RPE
LN-RPS
LN-RPT
LN-RRC
LN-RRD
OY-KKS
LN-RPX
LN-RPZ
LN-RRX
SE-DNX
SE-DOR
LN-RNO
LN-RPK
LN-RRN
LN-TUL
LN-TUM
LN-RNN
LN-RPJ
LN-RRM
LN-TUA
LN-TUD
LN-TUF
LN-TUH
LN-RRA
LN-RRB
LN-TUJ
LN-TUK
LN-TUI
LN-RRE
LN-RRF
LN-RRG
LN-RRL
LN-RCN
LN-RCX
LN-RCY
LN-RCZ
LN-RPL
LN-RPM
LN-RPN
LN-RPO
LN-RPR
LN-RRK
LN-RRS
LN-RRT
LN-RRU
SK Sverige:
LN-RCW
LN-RPF
LN-RPH
LN-RCT
LN-RPA
LN-RPB
LN-RPG
LN-RPW
LN-RPY
LN-RRO
LN-RRP
LN-RRR
LN-RRY
LN-RRZ
SE-DTH
SE-RET
SE-REU
SE-REX
SE-REY
SE-REZ
SE-RJU
SE-RER
SE-RES
LN-RNU
LN-RNW
LN-RGA
LN-RGB
LN-RGC
LN-RGD
LN-RGE
LN-RGF
LN-RGG
LN-RRH
LN-RRJ
LN-RRW
Vær så god. Nyt det!![]()
Skulle ikke RCU selges og ferges for skroting nå nylig?
Mener det var en tråd om det her for ikke så lenge siden at RCU skal ut, eller var det RPU?
Roter bestandig med de der to..
.
stemmer, bare -BRH og -BRE igjen i trafikk.Er der bare 2, CL igjen, BRH og BRE?
Mener jeg så BRX også her for ikke så lenge siden...
Det var vel til St. Athan RPU fløy på formiddagen den 8. november. Bilde av RPUs landing her
http://www.flickr.com/photos/56270329@N08/10745263773/
7. november-flyturen Ttech nevnte var til Shannon.
Jeg betviler ikke det du skriver, men vil påpeke at mht LN-RRY så er ikke det jeg skriver basert på en tilfeldig helg på Flightradar. Den flyr i norsk produksjon hver eneste dag, og den gjorde det også før 26.otkboer.Denne lista er en reel aktiv liste, som kontinuerlig blir oppdatert.
Hva det angår RRY og andre fly som dere observerer på Flightradar så er de i det svenske flyprogrammet, men i overgangsfasen blir de lånt bort til noen flighter for å dekke opp visse ruter.
Eneste logiske forklaringen jeg kan komme på, er at de først fløy til Cardiff 7.movember, deretter til St.Athan 8.
Jeg har iallefall info fra øverste hold om at den fløy til Cardiff 7.November for hugging. (Men selvsagt kan den ha blitt fløyet videre derifra).
St. Athan ligger rett vest for Cardiff Airport (CWL) og det er bare 4,7 km fra vestre tangenter på CWL til østre tangenter på St. Athan. Forøvrig er ikke RPU alene inne for hugging på St. Athan, RAF har flere fly inne bl.a. VC10. St. Athan er også plassen der BA fikser og trekker om setene sine som er inne til vedlikehold på BAMC på CWL, slik at det er en del trafikk mellom flyplassene på B4265.
Men det virker som LN-RRY fortsatt flyr i norsk produksjon.
LN-RRY har den här helgen synts i svensk produktion, bland annat på svenska inrikeslinjer. Har den nu anslutit till de övriga, eller är det måhända bara tillfällig utlåning?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.