C Chainly ScanFlyer Blue 21 Apr 2010 #1 Sværinger på OSL (21APR) Ship #54 ankommer fra EWR som CO38 Samling for de store på non-schengen, ORD, EWR, EWR.. Edit: Rakk dessverre ikke knipse IL-62 fra 'Russia' som landet på 01L - bilen gikk bare ikke fort nok. Last edited: 21 Apr 2010
Sværinger på OSL (21APR) Ship #54 ankommer fra EWR som CO38 Samling for de store på non-schengen, ORD, EWR, EWR.. Edit: Rakk dessverre ikke knipse IL-62 fra 'Russia' som landet på 01L - bilen gikk bare ikke fort nok.
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 21 Apr 2010 #2 Re: Sværinger på OSL (21APR) Jeg er som en innelåst tiger i et bur. Mulig jeg ikke får med meg IL62 take-off på brikken. Håpet er ikke helt ute, prøver febrilsk å få avløser.
Re: Sværinger på OSL (21APR) Jeg er som en innelåst tiger i et bur. Mulig jeg ikke får med meg IL62 take-off på brikken. Håpet er ikke helt ute, prøver febrilsk å få avløser.
Madman ScanFlyer Gold 21 Apr 2010 #3 Re: Sværinger på OSL (21APR) Nydelig. Skulle ønske bilde nr 2 var et dagligdags syn..