Sunclass - forsinkelser, regularitet og innleie 2023

Chair inne en ekstra gang med A320 før OY-VKI er på plass,
skal fly OSL-PMI-OSL i morgen sammen med OY-TCD.

Har VKI blitt syk allerede, tro? Kan virke som om dagens Larnaca-flight er delt i to, en A321 ferges opp fra Billund i dette øyeblikk.

Har VKI blitt syk allerede, tro? Kan virke som om dagens Larnaca-flight er delt i to, en A321 ferges opp fra Billund i dette øyeblikk.

Det kan nok desverre bekreftes ja. Den har nok stått på seg en del "sykdommer" disse 10 månedene flyet har stått i ro....

Maskinen har vært i rusegropa her hos oss og står parkert på 188 inntil videre.....

OY-VKO är planerad att sättas i trafik imorgon lördag, ARN-PMI.

Ferryflighten CPH-ARN tidigare idag återvände till CPH enligt FR24, bara de inte hittade något trubbel?

kommer crew og mech inn til OSL rundt midnatt og VKI skulle ferges ut så fort den var i orden var beskjeden gitt før jeg gikk av jobb

OY-VKO är planerad att sättas i trafik imorgon lördag, ARN-PMI.

Ferryflighten CPH-ARN tidigare idag återvände till CPH enligt FR24, bara de inte hittade något trubbel?
Oy-vko drar fra cph 22:30 tida. Skal til BGO imorgen.

Sent fra min SM-A526B via Tapatalk

kommer crew og mech inn til OSL rundt midnatt og VKI skulle ferges ut så fort den var i orden var beskjeden gitt før jeg gikk av jobb

Den står fortsatt uvirksom nå ser jeg. Ser ut som den får noe "doktorering".

Den står fortsatt uvirksom nå ser jeg. Ser ut som den får noe "doktorering".

Stemmer det min venn :)

Først skulle den fly POS ut i natt, så skulle den fly POS ut nå kl. 1330, men ble nettopp endret til at den skal ut og fly DK802 til AYT kl. 1720 istedet...

Stemmer det min venn :)

Først skulle den fly POS ut i natt, så skulle den fly POS ut nå kl. 1330, men ble nettopp endret til at den skal ut og fly DK802 til AYT kl. 1720 istedet...

Ble ikke noe av det heller. VKF kom over fra ARN, og sammen med TCE til AYT en del forsinket. VKI tom til CPH.

VKI er ute å testflyr fra CPH, så kanskje de kan få den i drift igjen

Ellers har ikke VKO vært på rute veldig mange ganger, men det er kanskje ikke maskinen sin skyld

Snakk om at det ene avløser det andre. De kjeder seg neppe i ops-avdelingen hos Sunclass for tiden.

Back