Re: Sunclass Airlines - Statustråd
OY-VKP, that is.
Neste A330-900neo (OY-VKA) (...)
OY-VKP, that is.
Neste A330-900neo (OY-VKA) (...)
OY-VKP, that is.
Hei! Jeg er helt ny på forumet, så jeg beklager på forhånd om jeg stiller dumme spørsmål. Uansett, de aller fleste A321 fra DK er vel relativt nye, utenom wingtip-fencede VKC/VKD, de er vel nok så gamle. Er det sånn at OY-TXX flåten også skal byttes ut relativt kjapt, til tross for at de er under 10 år gamle?
A321 flåten deres 12 år gamle, og det er ikke en helt uvanlig leasingperiode.
Både tur/retur ble med OY-VKO. Det så jeg før avgang på flightradar, gikk da inn på SeatGuru for å se kart, men fant ikke noe på A330-900neo hos Sunclass. Så jeg søkte litt rundt og fant den på Airfleets, der stod den med konfigurasjonen W:88 Y:289. Noe jeg tolket som at den hadde en premium-kabin der foran, noe jeg også husker fra Sunclass sine A330-200 som jeg fløy til Kapp Verde med i november i fjor.
Bytter de konfigurasjon etter sesong? Det vil si at de installerer premium-kabinen for vintersesongen når de skal fly den maskinen langt, som til Aruba og Thailand etc. så setter de inn en trang økonomi-seksjon foran der for sommersesongen i middelhavsområdet?
Noen som vet hva VKF gjør i Istanbul?
Kan det være at MOW blander kortene litt og tenker på VKG? Den står jo i Istanbul.
Skal ut å fly med VKF om noen uker, men husker ikke om det er usb uttak i setene?
Noen som vet?
Skal ut å fly med VKF om noen uker, men husker ikke om det er usb uttak i setene?
Noen som vet?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.