OY-VKI lämnar AUH idag och ankommer CPH ikväll.
Kan i følge Airshoppen sin side se ut som Sunclass får A321neo maskiner inn i flåten, den nyeste A321ceo de flyr idag er jo fra 2015. Noen som vet mer?
...men om dette er nye eller brukte maskiner vet jeg ikke (kanskje ex-Novair?)
OY-VKF ble ferget til Malta i dag. Men antar for vedlikehold?
Første A321NEO til Sunclass skal vist nok være msn:11690 og test registration D-AZXO
Skytech-AIC has been appointed by Sunclass Airlines to market for sale one Airbus A330- 243 aircraft without its RR Trent 700 engines.
Da er OY-VKF lagt ut for salg, uten motorer. Tilgjengelig fra april 2024, så da vet man når den forsvinner fra SunClass
https://newsroom.aviator.aero/skytech-aic-to-market-one-a330-200-airframe-for-sunclass-airlines/
Det er jo litt uvanlig å ikke ha motorer tilgjengelig, ja. Det kan jo tenkes at de er leaset, noe som i og for seg ikke er uvanlig. Men det vil jo ha en heftig påvirkning på verdien av flyet, også ved salg for skroting.Er det noen grunn til at den selges uten motorene?
Trodde det var vanlig at originalmotorene fulgte flyet. :72:
Er vel såpass enkelt de ikke eier motorene, så kan ikke selges da [emoji6]
De kan få med VKI gratis på kjøpet spør du meg, som jo har stått her siden torsdag med tekniskså jeg kan få tilbake oppstillingsplassen "min"
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.