Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Evelop's A330 stikker til Arlanda i kveld. Dermed ikkeno fly satt opp til HRG i morgen tidlig som jeg kan se.
-VKC kom inn til OSL i kveld rett før Evelop landet.
Espen
-VKH selges som deler etter at man bl.a ikke klarer å dokumentere utført vedlikehold i MAN hørte jeg i dag.
Espen
G-TCXC gikk i dag NQY - AUH, for teknisk vedlikehold/sjekk at alt er som det skal være, samt noen ¨modifikasjoner¨ til Sunclass Airlines (?).
G-TCXB skal visst det samme, har ikke info på hvilken dag.
Er det gjort noen visuelle endringer på flyet, eller er alt som tidligere?
 Sunclass Airlines A321-211 at ENGM/OSL 11-12-2019 by Ole Johan Beck, on Flickr
Sunclass Airlines A321-211 at ENGM/OSL 11-12-2019 by Ole Johan Beck, on Flickr Sunclass Airlines A321-211 OY-TCE at ENGM/OSL 11-12-2019 by Ole Johan Beck, on Flickr
Sunclass Airlines A321-211 OY-TCE at ENGM/OSL 11-12-2019 by Ole Johan Beck, on FlickrJeg mener min status i post #81 fortsatt gjelder.
Espen
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.