Sunclass Airlines - Statustråd

Re: SunClass Airlines - Statustråd

-VKH selges som deler etter at man bl.a ikke klarer å dokumentere utført vedlikehold i MAN hørte jeg i dag.

Espen

Evelop's A330 stikker til Arlanda i kveld. Dermed ikkeno fly satt opp til HRG i morgen tidlig som jeg kan se.

-VKH selges som deler etter at man bl.a ikke klarer å dokumentere utført vedlikehold i MAN hørte jeg i dag.

Espen

Det var jo kjipt, men når en dør lukkes åpnes vel en ny... kanskje vi ser anskaffelse av noe nytt materiell? Tenkte ikke på de 2 ekstra -200 maskinene som er tatt inn for vinterprogrammet.

G-TCXC gikk i dag NQY - AUH, for teknisk vedlikehold/sjekk at alt er som det skal være, samt noen ¨modifikasjoner¨ til Sunclass Airlines (?).

G-TCXB skal visst det samme, har ikke info på hvilken dag.

G-TCXC gikk i dag NQY - AUH, for teknisk vedlikehold/sjekk at alt er som det skal være, samt noen ¨modifikasjoner¨ til Sunclass Airlines (?).

G-TCXB skal visst det samme, har ikke info på hvilken dag.

CXB flög idag NQY-CPH.

G-TCXB bla satt i trafikk i dag. Ferget CPH-ARN tidlig i morges, også satt inn på en Las Palmas rotasjon

Er det gjort noen visuelle endringer på flyet, eller er alt som tidligere?

Flyene som over tid har vært tilknyttet Premiair, MyTravel og Thomas Cook har vel etterhvert akkumulert verdensrekord i å fly med hybride og uferdige design på skroget.

G-TCXC ankom CPH fra vedlikehold i AUH 16/12, og ble satt i drift fra 19/12

Noen som har status på VKH, blir den berget eller er det for sent?

Er det tatt noen endelig avgjørelse?

Ser ut som DK2552 fra Oslo til Phuket blir et døgn forsinket, pax satt i flyet i timesvis men er nå innlosjert på hotell. Noen som vet årsaken?

Back