Streik i BNN?!

Mere penger til Drømmeflyet? ;)

Sakens kjerne er vel om de er streikebrytere eller ikke - og her har nok LFF en dårlig sak ..

Dete var vel eigentleg aldri noko spennande korleis det ville gå? Vert spennande å sjå kva Wikestad svarar på dette!

Tja ... det kan man vel trygt kalle 'Contempt of Court' ..... En dommer her borte hadde fort doblet den erstatningen. Har Wikestad tenkt å gå av med pensjon med å kjøre LFF bankerott?

Fantastisk - når du trudde LFF ikkje kunne synke lenger ned....

Vel, da skulle du vært tilstede i retten og hørt selv hvor langt ned de kan synke. For det var imponerende dypt!

Når det gjelder publiseringen av navnene igjen, så ser Wikestad på dette som en heder til disse. De er jo så flinke å gjøre jobben til Widerøe, at de må synes det er stas å bli navngitt. Ja, han sa faktisk det i retten. Under ed.

nå lå nu navnene ute på nettsiden til Oslo Tingrett også da :)

Dette er " offentlig " informasjon men det Vikestad driver med er mobbing. Han får bare ta dommen til etterretnin og oppføre seg som folk.

Han har også en rettsak på gang mot tidligere hovedtillitsvalgt på Gardermoen fordi han har , under Vikestad sitt alvorlige sydomsfravær,skrevet under en protokoll som Vikestad ikke kunne skrive under på.

Vil vi kunne se en mer organisert utmelding fra LFF av personer knyttet til Widerøe? Og hvem er da igjen i LFF?

Vidar
Tja... det er jo mange igjen i LFF men jeg tror nok at de går svekket ut av både denne og andre pågående konflikter.

Jeg tenkte ikke på antall medlemmer, men hvilke bedrifter de har medlemmer fra?

Vidar

LFF har alltid stått sterkest i SAS mens HK har vedlig mange ex BU ansatte.
Hvordan det er nå vet jeg ikke fordi jeg har ikke vært på generalforamlingen på mange år.

Back