• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Strålende service av BA

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Strålende service av BA

Unge Fnate har vært på rundtur i USA med booking t/r OSL-JFK med BA.

På returen hadde jeg en separat booking med Delta fra Memphis til JFK. Dette var en separat booking og hadde ingeting med BA bookingen å gjøre. Vi hadde 6 timer å gå på i JFK.

Dette skulle vise seg å ikke holde, da vi ble diverted til Pensylvania og kjørt med karaoke-taxi (!) derfra til JFK. Ble 9 timer forsinket. Delta ordnet ikke med vann, mat eller noen ting. Anyway.

Jeg hadde ringt BA og fortalt at det nok kom til å gå til h.... og spurte pent om de kunne hjelpe oss selv om vi visste vi ikke hadde krav på noe.

Da vi omsider kom til British Airways ticket service på JFK stod det en smilende dame med nye billetter til oss. HELT uten kostnad.

Vi reiste på non-flexible WT+ ticket, og jeg er en kun silver. Reisefølget er helt uten BA-status.

Jeg syns dette var en strålende service. Og det er noe enkelte andre selskap jeg ofte flyr med slett ikke gjør. (Med BA har dette skjedd meg to av to ganger)
 
Re: Strålende service av BA

Rigtig god service og dejligt at høre positive kundeserviceoplevelser fra flybranchen :) Der er jo ofte en tendens til at man primært hører om de ting der går galt, men kun fair og godt at vi også hører om de tilfælde hvor flyselskaberne yder den ekstra service - selvom de ikke er forpligtet til det :up:
 
Re: Strålende service av BA

En liten side-note som opplevdes nærmest pussig i dagen flyhverdag:

F-class så stappfull ut
C-class så stappfull ut
 
Re: Strålende service av BA

Ja, dette er noe av grunnen til at noen av oss er lojale mot BA. Det overrasker meg ikke å lese dette, jeg har selv flerer lignende opplevelser med dem.
 
Re: Strålende service av BA

Ja, dette hadde nok neppe gått hos DY eller FR!!
Slik service skaper fornøyde kunder som vet hva de vil fly neste gang, og som forteller alle sine venner om hvor bra service de har opplevd!
Akkurat det er vel noe flere selskaper bør tenke på.

Men minuset er vel at dersom man gjør dette til en vane, så er det ingen som kjøper billetter som ikke kan endres. Men det er jo lov å bruke hue da! Noe BA tydeligvis har gjort i dette tilfellet!

BF:cool2
 
Back
Top