Storsatsning fra Skyways, bl.a. ARN-TRD/BGO/SVG

Det er den offisielle grunnen angående Nextjet men de hadde til tider nesten ikke pax på TRD ruten sin heller. Dessverre så ser det ut til at TRD-ARN er veldig vanskelig rett og slett.
Nei, og det var vel fordi "close to noone" ville fly TRD-OSD. Om man selger 33 billetter BMA-OSD blir det vanskelig å selge BMA-TRD. Selv fikk jeg bare testa den en gang. Da var det full kjerre (vel, full 340, men det var ATP den dagen) BMA-OSD og 6 pax videre til TRD.

Hvordan har det seg at Bergen klarer å ta imot SAS, Norwegian, Finnair og Skyways fra Stockholm, mens Trondheim ikke klarer mer enn noen få ukentlige med SAS...?

Merkelig at det skal väre så stor forskjell...

SAS har ofta väldigt hög beläggning på sina linjer till BGO/TRD/TOS från ARN.
Enligt min kompis på SGS var samtliga fullbokade just idag och enligt honom är det ofta många transfer pax.

Hvordan har det seg at Bergen klarer å ta imot SAS, Norwegian, Finnair og Skyways fra Stockholm, mens Trondheim ikke klarer mer enn noen få ukentlige med SAS...?

Merkelig at det skal väre så stor forskjell...

Fra TRD har SAS 6 ukentlige nå, og det er veldig bra belegg

Noen som vet hvordan det går med Stavanger-ruten? Jeg fløy den for en stund tilbake, ARN-SVG, da var vi 5 pax totalt.

Skyways utvider på Sola

Fra 31. oktober vil Skyways fly direkte til og fra Stockholm også på søndager, melder Stavanger lufthavn, Sola. Flyselskapet oppretter også en flyrute direkte fra Göteborg på søndager, i tillegg til en ekstra avgang til Göteborg på fredager.

Skyways er et svensk flyselskap som flyr til over 20 destinasjoner i Skandinavia og resten av Europa.
http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article5736897.ece

Men til vinteren er vi vel tilbake på 3-4 igjen.

Og da er SAS nede på samme antall som Widerøe opererte daglig ^_^
Kan det være avgangstider som gjør at absolutt alle andre mislykkes på denne ruta?

E!

Back