"There exists disagreement between the management and the trade unions, especially regarding SGS, on the future structure. Although we have worked together on this continuously for four months and elucidated the issues from many sides, the control group has not succeeded in determining a joint recommendation. These are important issues that affect many employees in functions that are significant in enabling us to maintain our promise to customers. Accordingly, Group management found it best that the Board delay its decision to allow more time for analysis," says Mats Jansson, President and CEO of SAS.
Hvem er så denne profesjonelle deleieren som kan være aktuell da?
.
Er man litt sart hvis man ikke klarer å jobbe fordi det IKKE tas en beslutning om eventuelt å få inn flere profesjonelle eiere...? Det har fortsatt ikke vært diskutert salg, til tross for at avisene skriver det hele tiden.
Bladde kjapt forbi TV2 nyhetene som sa at SAS vurderte (om jeg hørte riktig) å kjøpe inn to maskiner fra Air Mauritius? De har jo uansett to 343E og 5 343 maskiner i flåten. Om TV2 eller min raske pasering av nyheten stemmer, er en annen sak.
Servisair, Swissport, Menzies, Aviance ... kanskje tilogmed Celebi, FlightCare eller GroundForce ..??
Skulle jeg veddet en femmer, hadde jeg kanskje holdt paa Swissport ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.