Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
Derfor håper jeg bonuspoengene forsvinner en gang for alle, bare tull hele greia. Ansatte som flyr på arbeidsgivers regning skal meske seg med goder på fritiden. Heldigvis blir bonusprogrammene dårligere og dårligere slik at attraktiviteten blir mindre og mindre.
Massene kommer til LCC'ene og flyr rimelig i stedet.
Hehe.. Saa du tror at de som du serverer (eller rettere sagt pusher til) ombord i flyene har en peachy hverdag, drikker champers, spiser feite biffer og mesker seg paa arbeidsgivers regning?
Gud hjelpe meg, du vet absolutt ingenting om hvordan en road warrior har det. Jeg hadde over 250 flighter i fjor. Dagene starter ofte (som i morgen og dagen etter) kl 0400 og man er ikke hjemme/ paa hotellet foer kl 21-2200 om kvelden. Overtid? LOL, det kan du glemme i de aller fleste bedrifter i Norge og ingen betaler overtid her i USA. Saa kan du dra paa vaer, tekniske problemer, alt for tette schedules for flyene saa forsinkelser (som din arbeidsgiver gjoer det). Saa kommer vinteren. Hundrevis av timer tilbringes paa flyplassen der man venter naar du og andre som jobber 10 timer dagen sitter hjemme i sofaen og koper paa TV.
Saa de "godene" du henviser til synes jeg at vi har fortjent og en skikkelig arbeidsgiver (de aller fleste) lar deg beholde poengene. Om ikke, boer man som Someone sier selvsagt faa betalt for maratondagene man er ute aa reiser. Det blir garantert mye dyrere for arbeidsgiveren