For en herlig kombinasjon av kapitalisme og revolusjonær tankegang. Ekstra "reformvennlig" blir man vel når man drikker øl i en lounge?![]()
Vi blå kapitalister må jo også få lov til å være litt revolusjonære av oss:colgate:
For en herlig kombinasjon av kapitalisme og revolusjonær tankegang. Ekstra "reformvennlig" blir man vel når man drikker øl i en lounge?![]()
Eller at de som har diett må trekke fra penger for det de spiser på flyet??
Gjør ikke du det da - hos oss er dette allerede inkludert i personalhåndboka :wow
det sidste var vel en joke?(alt alkoholholdig blir selvsagt ikke dekket).
Jeg mener å ha sett/hørt selskaper som mener diett skal trekkes fra ved reise i business, mens du slipper ved reise i økonomi.
Jeg mener å ha sett/hørt selskaper som mener diett skal trekkes fra ved reise i business, mens du slipper ved reise i økonomi.
Det er meget mulig.I statens satser referers det vel til mat på første klasse, men tror dette i praksis gjerne tolkes til business.
Hva blir det neste?
At vi må skatte for mat og drikke som vi får gratis i lounge og på fly også?
Eller at de som har diett må trekke fra penger for det de spiser på flyet??
BF![]()
Ansatte som flyr på arbeidsgivers regning skal meske seg med goder på fritiden.
Heldigvis blir bonusprogrammene dårligere og dårligere slik at attraktiviteten blir mindre og mindre.
Derfor håper jeg bonuspoengene forsvinner en gang for alle, bare tull hele greia. Ansatte som flyr på arbeidsgivers regning skal meske seg med goder på fritiden. Heldigvis blir bonusprogrammene dårligere og dårligere slik at attraktiviteten blir mindre og mindre.
Massene kommer til LCC'ene og flyr rimelig i stedet.
Derfor håper jeg bonuspoengene forsvinner en gang for alle, bare tull hele greia. Ansatte som flyr på arbeidsgivers regning skal meske seg med goder på fritiden. Heldigvis blir bonusprogrammene dårligere og dårligere slik at attraktiviteten blir mindre og mindre.
Og må de skattes av om man opptjener de uten å bruke de? Da kan man jo si at de er arbeidsgivers poeng, som bare står på kortet for å gi fordelen gullkort, som igjen er nyttig i jobbsammenheng.