• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Stockholm...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Mens jeg kjørte hjem fra Tjøme sjekket jeg inn på morgendagens tur til Stockholm... sms-innsjekk funker bra - sete 2A er mitt i morgen. Hjem igjen på torsdag kveld...

sms innsjekk, null kö i bag drop, lounge, sete 2A, avgang og ankomst på rute, champis og mat ombord...i tillegg et meget hyggelig crew - med humor!!! Kan ikke önske seg så mye annet...:D

Like greit hjem igjen også...men i Stockholm har man i tillegg fasttrack og det var en klar fordel i går ettermiddag. Med tåke ble alle maskiner forsinket - da er det ekstra godt med tilgang på lounge.

Originally posted by EB

Like greit hjem igjen også...men i Stockholm har man i tillegg fasttrack og det var en klar fordel i går ettermiddag. Med tåke ble alle maskiner forsinket - da er det ekstra godt med tilgang på lounge.

Heisann,
bare lurer på det med fasttrack, hvem er det som egentlig har "krav" på fasttrack?
Er det EBG/C-klasse/airline invitation? Eller er også EBS innehavere også applicable på tracken? :)

Originally posted by Morten

Originally posted by EB

Heisann,
bare lurer på det med fasttrack, hvem er det som egentlig har "krav" på fasttrack?
Er det EBG/C-klasse/airline invitation? Eller er også EBS innehavere også applicable på tracken? :)

EBG og andre Star-gullkort, Business class og Economy Extra

I Stockholm har jeg hørt at EBG er det eneste gullkortet du kommer gjennom Fasttrack med med mindre du flyr C.

BF:cool2

Originally posted by Someone

Originally posted by Morten

Originally posted by EB

Heisann,

EBG og andre Star-gullkort, Business class og Economy Extra

På papiret er ikke andre Star gullkort velkommen, men i praksis har også *G tilgang

Back