• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Stemningsbilder fra OSL...

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Koslig start på dagen: http://www.snoballkino.com/jcdecaux/mpeg/airport3.html

Replying to Topic 'Stemningsbilder fra OSL...'

Fin film....men ikke bare stemningsbilder fra OSL, flere flyplasser ble gjenkjent her:)

Må ellers si at jeg hadde ikke tenkt over at det var så mange "reklameplasser" rundt og på flyplassene. Ikke lagt merke til alle før nå.....

det var vel det som var noe av poenget med filmen - å vise hvor mange reklameplasser JC kan tilby.

Ja skjønte jo det da....og det var derfor jeg var overrasket. hadde ikke tenkt over at det var SÅ mange plasser skjønner du:D

Snart er det vel bare baksiden på gravstenen som ikke har reklame!!!

Bra film egentlig, og jeg liker mye bedre slik reklame de viser her, enn de store haugene med reklame som havner i postkassen hele tiden...

Originally posted by EB

Snart er det vel bare baksiden på gravstenen som ikke har reklame!!!

Huff - ja jeg synes det allerede er gått for langt. Snart ikke noe som ikke har reklame på seg lenger.

I Oslo kan snart ikke svaksynte/blinde gå rundt på egen hånd. Nye skilt/stolper/tårn kommer opp over alt... Ikke imponerende av Høyre/FrP Byrådet...:naughty:

Back