Re: Stem på din halehelt
Hvorfor bruker de det gamle haledesignet i denne kampanjen? Min stemme har selvsagt gått til Stein Rokkan
Hvorfor bruker de det gamle haledesignet i denne kampanjen? Min stemme har selvsagt gått til Stein Rokkan

https://twitter.com/#!/Fly_Norwegian/status/182859946013110272@Fly_Norwegian: Joakim Nilsen er tatt ut av valgkampen etter ønske fra familien. Takk til alle som har nominert og stemt på han! #halehelt
Syns det er artig at Øytein Aarseth leder i Oslo nå, håper han vinner.
Vidkun Quisling er jo en veldig kjent nordmann.
Måske skal du passe lidt på med hans navn....navnet has ere jo en betegnelseVidkun Quisling er jo en veldig kjent nordmann.
Øystein Aarseth har fåt min stemme.
Utrolig musiker.
Ærlig talt! Han passer da absolutt ikke inn sammen med den øvrige gjengen som er nominert vel??:drunk:
Å få en heavy metal-musiker på halen... Da tøyer man grensene altfor langt spør du meg.. Samme med at Aril Edvardsen som ligger best an i Stavanger. Da kunne man like gjerne stemt på Jesus - men han er jo ikke norsk sies det. Men det er nå heller ikke Greta Garbo eller Georg Brandes..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.