Stem på din halehelt - Kontroversielt resultat eller ikke?

Re: Stem på din halehelt

Hvorfor bruker de det gamle haledesignet i denne kampanjen? Min stemme har selvsagt gått til Stein Rokkan ;)

Jeg har stemt på Hans Nielsen Hauge. Det har vært få i Norge som har betydd så mye for landet vårt som Han.

Syns det er artig at Øytein Aarseth leder i Oslo nå, håper han vinner.

Hvem er han?? Ikke mye kjent tydeligvis!

Jeg stemmer for Trond Andre Bolle!
Han har absolutt fortjent en hale!!

BF:cool2

PS: Husk man kan stemme en gang hver dag!

Vidkun Quisling er jo en veldig kjent nordmann.
Måske skal du passe lidt på med hans navn....navnet has ere jo en betegnelse
for en gruppe mennesker som gik imod deres land..

Iøvrigt tror jeg helt sikkert at det er et navn som DY går laaaaaaaangt uden
om...det er ganske enkelt ikke passende.
Godt nok var han berømt i Norge, men bestemt ikke for noget godt

Hilsen Ole

Ærlig talt! Han passer da absolutt ikke inn sammen med den øvrige gjengen som er nominert vel??:drunk:

Hvorfor ikke det?
Fordi noen ikke liker musikken? Eller utseende hans?
Hva med Marius Muller da?
Han er også musiker, er med på listen, men spiller en annen type musikk. Men er ikke i nærheten av hverken internasjonal annerkjennelse eller platesalg.

Han er en av Norges aller største og mest annerkjente musikere, kanskje ikke så kjent i Norge. Men en utrolig kjent figur ellers i verden.
Tilhenger skaren er enorm.

Veldig mange navn på den listen som ikke sier meg noe, så da lar jeg være å stemme på de. Så om han ikke passer inn, hvorfor er han da på topp?

Så klart Aarseth passer inn, det er få andre på den lista som har gjort så mye for å fremme norsk kultur i utlandet, og å sette Norge på kartet. Helt klart en verdig kandidat!

Øystein sklir nok ikke helt inn som den gjennomsnittlige halehelten, men innefor sitt felt er han jo en legende.
Om Norwegian faktisk "tør" å være så utafor halen er noe helt annet.

Jeg tror Norwegian hadde fått stor respekt om Øystein fikk bli halehelt, men veien dit er lang.

Å få en heavy metal-musiker på halen... Da tøyer man grensene altfor langt spør du meg.. Samme med Aril Edvardsen som ligger best ann i Stavanger. Da kunne man like gjerne stemt på Jesus - men han er jo ikke norsk sies det. Men det er nå heller ikke Greta Garbo eller Georg Brandes..

Last edited:

Å få en heavy metal-musiker på halen... Da tøyer man grensene altfor langt spør du meg.. Samme med at Aril Edvardsen som ligger best an i Stavanger. Da kunne man like gjerne stemt på Jesus - men han er jo ikke norsk sies det. Men det er nå heller ikke Greta Garbo eller Georg Brandes..

Ser heller Øystein Aarseth på en DY-hale enn Arild edvardsen....Nei, min stemme går til Peter Waage :)

Back