Stem på din halehelt - Kontroversielt resultat eller ikke?

Re: Stem på din halehelt

Erik Bye var vel ikke helt tørrlagt ha heller.....

Er skeptisk til helter som er helt tørrlagt.. :D

Ellers synes jeg det er dårlig at ikke noen fra Møre er nominert. Får ta det opp med NRK Møre og Romsdal, skal vedde på at de gjør en sak på det...

Denne er da ikke vanskelig. Smell både Grete Waitz og Wenche Foss på en hale hver, muliggens han Thaulow etterhvert. De andre to er jo bare religiøse uinteressante typer, og selv om jeg ikke er noe ateist selv, så synes jeg det blir overkill å putte de på noe hale.

Jeg vil tro du ikke hadde fått mye penger igjen om du satt de på Wenche Foss, men jeg synes også Grete Waitz skulle fått lov. Hun er vel på mange måter mer kjent internasjonalt, mens Wenche Foss er mer en nasjonal stolthet.

Kanskje Norwegian like godt skulle fjerne alle norske spor når de skal fly til slike steder de nevner i artikkelen...
Mal i unorske farger, fjern Norwegian fra ... logoen...

Last edited:

Nå vil ikke Norwegian ha Orlogskaptein Trond Bolle på en hale heller. "Det utgjør en sikkerhetsrisiko"!

Snakk om vrøvl!! Kjenner jeg blir provosert her!:headbang

Krigshelten Trond Bolle vil ikke være å se på et Norwegian-fly etter en sikkerhetsvurdering selskapet har gjort.

Den siste er Trond Bolle, kjent som krigshelt som døde i strid i Afghanistan. Etter en sikkerhetsvurdering som Norwegian har gjort i samråd med «flere andre troverdige og anerkjente kilder», vil ikke Trond Bolle gå videre til finalen, melder Norwegian i en pressemelding.

Skamme seg, DY!! :mol

BF:baeh

Nå vil ikke Norwegian ha Orlogskaptein Trond Bolle på en hale heller. "Det utgjør en sikkerhetsrisiko"!

Snakk om vrøvl!! Kjenner jeg blir provosert her!:headbang

Skamme seg, DY!! :mol

BF:baeh

Helt enig, er en stor skam at de ikke har mere vett i hue. Når man ber folk om å velge så må man ha i bakhodet at det kanskje kommer noen som DY ikke liker.
Amatørmessig !!!

DY burde ha klargjort nominasjoner med familier og pårørende først. Men all PR er vel god PR.

Mission accomplished. Vellykket kampanje i skikkelig Kjos/O'Leary stil, helt uten respekt for noen. Vanvittig dårlig stil.

klart det er mange som sitter igjen med dårlig bismak i munnen, men så lenge man pusher fler flybilletter, er det jo greit.

Kampanjen er gjennomført på en klønete måte, ingen tvil om det. Man burde kanskje heller latt folk sende inn "hemmelige" forslag til DY, som så kunne plukke ut et større antall verdige kandidater og klarere kandidaturet med familiene, før folket fik stemme over disse?

Når det sagt, så er det lov å la tvilen komme tiltalte til gode, selv om tiltalte heter DY! :old Men det er mulig at det bare er jeg som bryr meg om den slags "detaljer"... :rolleyes:

All respekt, heder og ære til norske krigshelter i Afghanistan. Men en halehelt på et internasjonalt fly blir feil måte å hedre de på.

Hvem vil lande i midtøsten/tyrkia med et fly med en halehelt som den lokale kulturen oppfatter som en moderne korsfarer i vestens kamp mot islam?
Da ber man om bråk og problemer. Det skjønner dere også.

Last edited:

Det skjønner dere også.

Ja, det burde være åpenbart at man ikke flyr rundt med fly med bilder av norske soldater. De bør få sin (og har fått) sin fortjente heder på andre måter.

All respekt, heder og ære til norske krigshelter i Afghanistan. Men en halehelt på et internasjonalt fly blir feil måte å hedre de på.

Hvem vil lande i midtøsten/tyrkia med et fly med en halehelt som den lokale kulturen oppfatter som en moderne korsfarer i vestens kamp mot islam?
Da ber man om bråk og problemer. Det skjønner dere også.

Lurer på om noen i Tyskland har reagert på LN-DYC?

Mission accomplished. Vellykket kampanje i skikkelig Kjos/O'Leary stil, helt uten respekt for noen. Vanvittig dårlig stil.

klart det er mange som sitter igjen med dårlig bismak i munnen, men så lenge man pusher fler flybilletter, er det jo greit.

Enig, små sjanser for at jeg kommer til å stemme på noe som helst i fremtiden.

Back