I know, but not to be confused with A321XLR, which still haven't flown.
There's three versions, the 'regular' 321NEO, the LR and the XLR. SAS chose the LR. The XLR will have an additional 700NM range, but probably less compartent space.
Are these the B737s SAS will be flying this winter?
700 = 11
LN-RNW / RPJ / RRA / RRB / TUJ / TUL / TUM
SE-RES / REU / REX / RJX
800 = 9
LN-RGI / RRE / RRF / RRG / RRH / RRL / RRS / RRT / RRW
SE-RET is active but on C-check while LN-RRT has completed its service.Are these the B737s SAS will be flying this winter?
700 = 11
LN-RNW / RPJ / RRA / RRB / TUJ / TUL / TUM
SE-RES / REU / REX / RJX
800 = 9
LN-RGI / RRE / RRF / RRG / RRH / RRL / RRS / RRT / RRW
A319 er vel en fin størrelse å bruke på Norsk innenriks vil jeg tro ��
SK9223 MAD1430 - 1820ARN 08NOV21
737-700 og alle midtsetene blokkert er indikasjonen på ghost-flight. Hadde en avgang til TOS i juni som frem til for noen dager siden stod oppført med 737-800, men som nå er justert til 320NEO. Usikker på hvorfor de gjør det på denne måtenHar nå to bookinger liggende til ALC med bolaget i løpet av sommeren. Alle flightene er satt opp med Boeing 737-800. (Lørdagsflighter hhv. i juni og august/september.) Er det gode muligheter for at disse vil bli endret til A320Neo? Eller har jeg booket meg potensielle ghost-flights?
Har nå to bookinger liggende til ALC med bolaget i løpet av sommeren. Alle flightene er satt opp med Boeing 737-800. (Lørdagsflighter hhv. i juni og august/september.) Er det gode muligheter for at disse vil bli endret til A320Neo? Eller har jeg booket meg potensielle ghost-flights?
737-700 og alle midtsetene blokkert er indikasjonen på ghost-flight. Hadde en avgang til TOS i juni som frem til for noen dager siden stod oppført med 737-800, men som nå er justert til 320NEO. Usikker på hvorfor de gjør det på denne måten![]()
737-700 uten midtsetet er kanskje et tegn på Embraer og 2+2?
Kommer SK til å bruke disse på typiske leisure-destinasjoner?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.