Statusmatch Skyteam/CO

Re: Feilprising; Skyteam OSL-ABQ $1065 t/r i Business

DL gir deg altså gull-status hos DL ved match fra BA sølv. I tillegg ser jeg i tråden Reidar linker til, at CO gir deg gull ved match fra DL gull.

Oppdaget jeg nettopp en lettvinn snarvei til *A Gull?

Får teste ut den teorien ;)

Når DL-kortet kommer i posten så får jeg vel fyre av en forespørsel til CO om match. Ender jeg opp med CO gull så har man i alle fall en oppskrift på hvordan matche BA sølv til CO gull :colgate:

Det er som regel veldig lett å få status match om du først har fått et statuskort, men ikke like lett å opprettholde statusen alle steder ;) Derfor bør status match gjøres strategisk!

Foer man gaar helt av skaftet med status match her, er det viktig aa tenke strategisk som FlightDeck sier. Dette er noe som gis EN gang av alle selskaper. Har du ikke tenkt aa fly Delta ever again etter feilprisingen, er det idioti aa faa match siden du uansett reiser i business.

CO vil se siste utskriften og screenshot fra kontoen din. Dersom DL kontoen har null aktivitet og du ble medlem nylig, fersker de deg

LOL... Dere er noen artigkarer.. FYI, dere skulle ventet til 1 juni med å matche CO, da hadde dere hatt status ut året, neste år og ut februar 2012. Nå utgår statusen om ett år dersom du ikke opptjener 50K EQM før utgangen av 2010. Merk at CO ikke har soft landing

Dumt å vente til etter 1. Juni når man skal reise i Mai :rolleyes:.

Forøvrig fikk jeg sølv, direkte fra BA sølv, så noen soft landing hadde uansett ikke blitt.

(Nå ser jeg selvsagt at jeg kunne blitt gull:headbang )

Back