Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by LN-KGL
Sjansene for at det blir uavgjort mellom OSL og ARN er minimale for det. ARN må ha en økning på 9,0 % fra desember 2005 (+114 900 passasjerer) for å ta igjen OSL. ARN har bare hatt en så stor økning i 2006, og det var i januar - og fra og med april har gjennomsnittet på ARN bare vært +1,5%. Hvis dette tallet (tilsvarer +19 302 i desember) benyttes for å estimere tallene for ARN, så blir det følgende:
- desember 2006: 1 300 608
- hele 2006: 17 576 581
Med disse tallene vil ARN ha 95 598 mindre passasjerer enn OSL for hele 2006. Sjansene for at desember tallet til ARN blir større er liten. Hvis en tar hensyn til utviklingen for desember i forhold til tilsvarende måneder i 2005, så lander ARN nede på +1,2% og +15 442 passasjerer.
Nå får vi bare vente på tallene fra Niclas H.
Originally posted by PP
Originally posted by LN-KGL
Sjansene for at det blir uavgjort mellom OSL og ARN er minimale for det. ARN må ha en økning på 9,0 % fra desember 2005 (+114 900 passasjerer) for å ta igjen OSL. ARN har bare hatt en så stor økning i 2006, og det var i januar - og fra og med april har gjennomsnittet på ARN bare vært +1,5%. Hvis dette tallet (tilsvarer +19 302 i desember) benyttes for å estimere tallene for ARN, så blir det følgende:
- desember 2006: 1 300 608
- hele 2006: 17 576 581
Med disse tallene vil ARN ha 95 598 mindre passasjerer enn OSL for hele 2006. Sjansene for at desember tallet til ARN blir større er liten. Hvis en tar hensyn til utviklingen for desember i forhold til tilsvarende måneder i 2005, så lander ARN nede på +1,2% og +15 442 passasjerer.
Nå får vi bare vente på tallene fra Niclas H.
Herved kan det også slås fast at OSL i 2006 havde 136.257 flere pax end ARN - det må være en drøm for mange her på forumet at OSL nu har passeret ARN målt i antal passagerer.
Originally posted by Hurum
Originally posted by PP
Originally posted by LN-KGL
Sjansene for at det blir uavgjort mellom OSL og ARN er minimale for det. ARN må ha en økning på 9,0 % fra desember 2005 (+114 900 passasjerer) for å ta igjen OSL. ARN har bare hatt en så stor økning i 2006, og det var i januar - og fra og med april har gjennomsnittet på ARN bare vært +1,5%. Hvis dette tallet (tilsvarer +19 302 i desember) benyttes for å estimere tallene for ARN, så blir det følgende:
- desember 2006: 1 300 608
- hele 2006: 17 576 581
Med disse tallene vil ARN ha 95 598 mindre passasjerer enn OSL for hele 2006. Sjansene for at desember tallet til ARN blir større er liten. Hvis en tar hensyn til utviklingen for desember i forhold til tilsvarende måneder i 2005, så lander ARN nede på +1,2% og +15 442 passasjerer.
Nå får vi bare vente på tallene fra Niclas H.
Herved kan det også slås fast at OSL i 2006 havde 136.257 flere pax end ARN - det må være en drøm for mange her på forumet at OSL nu har passeret ARN målt i antal passagerer.
Ville ikke kalle det drøm før CPH passeres....enten av Arlanda eller Oslo![]()
Originally posted by PP
Originally posted by Hurum
Originally posted by PP
Originally posted by LN-KGL
Sjansene for at det blir uavgjort mellom OSL og ARN er minimale for det. ARN må ha en økning på 9,0 % fra desember 2005 (+114 900 passasjerer) for å ta igjen OSL. ARN har bare hatt en så stor økning i 2006, og det var i januar - og fra og med april har gjennomsnittet på ARN bare vært +1,5%. Hvis dette tallet (tilsvarer +19 302 i desember) benyttes for å estimere tallene for ARN, så blir det følgende:
- desember 2006: 1 300 608
- hele 2006: 17 576 581
Med disse tallene vil ARN ha 95 598 mindre passasjerer enn OSL for hele 2006. Sjansene for at desember tallet til ARN blir større er liten. Hvis en tar hensyn til utviklingen for desember i forhold til tilsvarende måneder i 2005, så lander ARN nede på +1,2% og +15 442 passasjerer.
Nå får vi bare vente på tallene fra Niclas H.
Herved kan det også slås fast at OSL i 2006 havde 136.257 flere pax end ARN - det må være en drøm for mange her på forumet at OSL nu har passeret ARN målt i antal passagerer.
Ville ikke kalle det drøm før CPH passeres....enten av Arlanda eller Oslo![]()
Nej CPH må bare for alt i verden ikke være den største - det er vel ikke janteloven der er på spil :question: ^_^
Originally posted by Hurum
Originally posted by PP
Originally posted by Hurum
Originally posted by PP
Originally posted by LN-KGL
Sjansene for at det blir uavgjort mellom OSL og ARN er minimale for det. ARN må ha en økning på 9,0 % fra desember 2005 (+114 900 passasjerer) for å ta igjen OSL. ARN har bare hatt en så stor økning i 2006, og det var i januar - og fra og med april har gjennomsnittet på ARN bare vært +1,5%. Hvis dette tallet (tilsvarer +19 302 i desember) benyttes for å estimere tallene for ARN, så blir det følgende:
- desember 2006: 1 300 608
- hele 2006: 17 576 581
Med disse tallene vil ARN ha 95 598 mindre passasjerer enn OSL for hele 2006. Sjansene for at desember tallet til ARN blir større er liten. Hvis en tar hensyn til utviklingen for desember i forhold til tilsvarende måneder i 2005, så lander ARN nede på +1,2% og +15 442 passasjerer.
Nå får vi bare vente på tallene fra Niclas H.
Herved kan det også slås fast at OSL i 2006 havde 136.257 flere pax end ARN - det må være en drøm for mange her på forumet at OSL nu har passeret ARN målt i antal passagerer.
Ville ikke kalle det drøm før CPH passeres....enten av Arlanda eller Oslo![]()
Nej CPH må bare for alt i verden ikke være den største - det er vel ikke janteloven der er på spil :question: ^_^
nei ingen jantelov her...men litt morsomme komentarer. Antar du hadde gått inn i en depresjon om CPH skulle bli forbigått![]()
Originally posted by Hurum
Ja mye som er viktigere....men noen ganger virker det som det viktigst eer at Kastrup er størst og har flest ruter...mon tro hvor en har det fra![]()
Originally posted by PP
Originally posted by Hurum
Ja mye som er viktigere....men noen ganger virker det som det viktigst eer at Kastrup er størst og har flest ruter...mon tro hvor en har det fra![]()
Luftfart er blot en hobby for mig, men derfor kan man jo godt gå op i det - men der er stadig vigtigere ting her i livet end Kastrup og flyvemaskiner. Men derfor kan vi jo alligevel ikke have at "lille" OSL overhaler lufthavnen i selve kongens by...![]()
Originally posted by P.A. VIKING
Jeg vil ha flere store fugler.....
Originally posted by P.A. VIKING
OSL kan bli så stor den vil ,men det er f... bare fisken som reiser med Widebody's fra OSL.
Jeg vil ha flere store fugler.....
Originally posted by P.A. VIKING
Burde ikke du nærme deg crewslusa snart .... ?
Originally posted by Dag Viking
Originally posted by P.A. VIKING
Burde ikke du nærme deg crewslusa snart .... ?
Tja, nå ser det ut som det blir ingeniørjobb i Nordsjøen mens jeg venter på at SAS begynner å ansette igjen. Klarer rett og slett ikke si nei til så god lønn og så mye fri:wink
Originally posted by P.A. VIKING
Burde ikke du nærme deg crewslusa snart .... ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.