Star Alliance galematias-tur til Auckland?

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
Hei på dere,
Singapore Airlines kjører et kanonbra ikke-annonsert salg fra Norge. Blant annet kan man fly til AKL for ca 21 laken i Business-klasse, også får man blant annet gullkort hos SAS inkludert i turen.

For OSL-LHR-SIN-AKL rundtur får man ca 48k poeng. Jeg har sett for meg en slik tur på tampen av sommerferien. Noen andre som kunne tenkt seg å hoppe på? Får både A380, Boeing 777, 787 og sikkert A350 om vi klarer å route via AMS også. Hva tror dere? Er det noen som er intr?

Vet at 21000 er en del cash, men hadde jo være sinsykt gøy om vi klarte å dra en liten gjeng :)

Attachments

• galematias.png
    galematias.png
    67 KB · Views: 828
Hvor finner du disse? Jeg finner bare for 31k (og forøvrig er nok jeg troendes til å kaste meg med på noe slikt)

Hvor finner du disse? Jeg finner bare for 31k (og forøvrig er nok jeg troendes til å kaste meg med på noe slikt)
Expedia sier 21333 for OSL-AMS-SIN-AKL-SIN-CPH-OSL på de datoene
21394 for OSL-AMS-SIN-AKL-SIN-LHR-OSL
25622 for OSL-LHR-SIN-AKL-SIN-LHR-OSL

Hadde det ikke vært for at jeg har en OSL-AMS-SIN-AKL-SIN-LHR-OSL i mai skulle jeg blitt med :)

Tok turen via FRA i august. Tar den nok igjen neste år, for å sikre EBD på nytt. Nå tar jeg soft landing til Gold :)
Forøvrig har jeg bare et ord å si: Anbefales!

Er det da slik å forstå at dette skjer fra tid til annen?

Dette så jo meget interesant ut, men spørs om nøklene mine passer i husdørra den 14 august da...

Hei på dere,
Singapore Airlines kjører et kanonbra ikke-annonsert salg fra Norge. Blant annet kan man fly til AKL for ca 21 laken i Business-klasse, også får man blant annet gullkort hos SAS inkludert i turen.

For OSL-LHR-SIN-AKL rundtur får man ca 48k poeng. Jeg har sett for meg en slik tur på tampen av sommerferien. Noen andre som kunne tenkt seg å hoppe på? Får både A380, Boeing 777, 787 og sikkert A350 om vi klarer å route via AMS også. Hva tror dere? Er det noen som er intr?

Vet at 21000 er en del cash, men hadde jo være sinsykt gøy om vi klarte å dra en liten gjeng :)

Det er vel Singapore Airlines sitt vintersalg du har funnet. Det er tilbud i både eco, prem eco og biz til flere destinasjoner i både Asia og Australia/New Zealand, og billettene gjelder helt frem til 28 februar 2018, men må bestilles senest 27 mars.

Mer info her: https://finalcall.travel/no/singapore-airlines-vintersalg-destinasjoner/

Har snakket om det lenge og er absolutt interessert i en tur

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er prinsipielt også tilhenger av galskap og det er jo et supert tilbud. Samtidig sitter det lang inne å ta enda en giga-long-haul. Har 2*HKG og 1*TYO/KSA i måneden før...

Beklager dumt spørsmål, men hvordan får du gullkort hos SAS med på "kjøpet"?
Er det slik at du får basispoeng hos SAS for turen med Singapore airlines til Auckland?

Er det slik at du får basispoeng hos SAS for turen med Singapore airlines til Auckland?

Reiser med Star Alliance partnere gir basispoeng ja, men teller ikke som "legs".

Sent from my iPhone using Tapatalk

Flyr du Oslo-København-Singapore-Auckland og retur i biz gir det 47 750 poeng. Gullkort krever 45 000,

Denne har jo eksistert lenge.... Bookes i D-klasse , som også kan oppgraderes med EB-poeng til First ( på de strkningene som tilbyr det....) :)

Back