• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Star Alliance 737 #2

OSL Inside

ScanFlyer Blue
På jobb i dag ble det observert en 737-883 i STAR Alliance farger.. ble VELDIG overrasket at det var LN-RRL som var registrering - er dette noe det har vært skrevet om her tidligere? :spin:

Originally posted by Blubird
Ex-SE-DYT i følge RolfL. :spin:

Betyr dette er ex-SE-DYT'n skal gå på norsk innenriks, eller i det minste være stasjonert på OSL?

Det betyr vel at LN-RRL vil tilhøre SAS Braathens og fly på deres destinasjoner.

Originally posted by Trety
Originally posted by Blubird
Ex-SE-DYT i følge RolfL. :spin:

Betyr dette er ex-SE-DYT'n skal gå på norsk innenriks, eller i det minste være stasjonert på OSL?

Skal den ikke overføres til SAS Braathens når den tiden kommer....?

Dette er logisk også. Alle tre land får hver sin STAR variant. Norge får 737´ern, Danmark får MD-80´n og Sverige tar A330´n....:cheers:

Ja,eller Oslo-Dubai-Bangkok.Med 70-80000 reisende til Thailand og 20-30000 til Dubai årlig er vel markedet der:spin:

Gi meg en rute til Dubai... Nå ser det ut som det blir ny tur til Dubai i løpet av året. Plaster på såret siden noe av bagasjen min ble borte...

Originally posted by amatør
Ja,eller Oslo-Dubai-Bangkok.Med 70-80000 reisende til Thailand og 20-30000 til Dubai årlig er vel markedet der:spin:

Antallet reisende er nok der (tenker på BKK nå), men spørsmålet er hva de tjener på det. Konkurransen fra charterselskapene er (vil være) ganske tøff vil jeg tro.

Markedet for en direkterute til den delen av verden tror jeg vil bare øke etterhvert,vi ser jo at mye av den økonomiske makten i verden er på vei til å flytte seg ditover+at det begynner vel å bli et betydelig antall nordmenn som studerer og bor i Australia,sånn at de og slektningene deres ville nok blitt veldig glad for å slippe med et flybytte i Bangkok feks.

Back