SK917 ScanFlyer Blue 15 Jul 2008 #1 STAR AIR PÅ OSL Denne hadde sin avgang i kveld ved 20.00 tiden... Flott maskin
K Kim777 ScanFlyer Blue 16 Jul 2008 #3 Re: STAR AIR PÅ OSL Ja dette var en flott maskin ja. knall fangs
SK917 ScanFlyer Blue 16 Jul 2008 #4 Re: STAR AIR PÅ OSL Leorim said: Og ? Bilde av avgangen ? Click to expand... og? det får da holde at du får se den her mens den taxer...ikke særlig bra med motlys og skarp sol der denne skulle ta av....
Re: STAR AIR PÅ OSL Leorim said: Og ? Bilde av avgangen ? Click to expand... og? det får da holde at du får se den her mens den taxer...ikke særlig bra med motlys og skarp sol der denne skulle ta av....
BGO TurbopropFlyer 16 Jul 2008 #6 Re: STAR AIR PÅ OSL Jeg liker godt Maersk fargene, det var synd de ikke flyr pax lengre
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 16 Jul 2008 #7 Re: STAR AIR PÅ OSL Virkelig flott denne 767 frakter'n, og det er bedre med dette bldet enn motsol bilder... Airbus 330.
Re: STAR AIR PÅ OSL Virkelig flott denne 767 frakter'n, og det er bedre med dette bldet enn motsol bilder... Airbus 330.
flyKSU ScanFlyer Gold 16 Jul 2008 #8 Re: STAR AIR PÅ OSL BGO said: Jeg liker godt Maersk fargene, det var synd de ikke flyr pax lengre Click to expand... Enig! Men vi har jo endel Sterling-hybrider surrende rundt, og de er jo ganske like Maersk både mht. farger og antall passasjerplasser ombord ^_^ Og bildet var flotters!
Re: STAR AIR PÅ OSL BGO said: Jeg liker godt Maersk fargene, det var synd de ikke flyr pax lengre Click to expand... Enig! Men vi har jo endel Sterling-hybrider surrende rundt, og de er jo ganske like Maersk både mht. farger og antall passasjerplasser ombord ^_^ Og bildet var flotters!
SE-DYD ScanFlyer Gold 17 Jul 2008 #9 Re: STAR AIR PÅ OSL Airbus 330 said: Virkelig flott denne 767 frakter'n, og det er bedre med dette bldet enn motsol bilder... Airbus 330. Click to expand... Motlysbilder kan være bra de også- men det blir jo mer kunst enn reportasje! Og da spørs det hva du er ute etter!?
Re: STAR AIR PÅ OSL Airbus 330 said: Virkelig flott denne 767 frakter'n, og det er bedre med dette bldet enn motsol bilder... Airbus 330. Click to expand... Motlysbilder kan være bra de også- men det blir jo mer kunst enn reportasje! Og da spørs det hva du er ute etter!?