Scanorama Flying Norwegian(s) 9 Jun 2009 #1 Flyet med Springsteen, en Boeing 757-200, tilhørende MLV Air ankom Flesland ca. i 17:00 tiden i dag.
Toby91 ScanFlyer Silver 9 Jun 2009 #2 Ooh, Herlig maskin! Ventet på bilder Og det var vel verdt det, nydelige bilder!
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 9 Jun 2009 #4 Herlige bilder. Skarpe og flotte. Du kan se oss andre spottere oppe på parkeringshuset på det siste bilde. Våre bilder kommer vel snart. Mvh Aleksander.
Herlige bilder. Skarpe og flotte. Du kan se oss andre spottere oppe på parkeringshuset på det siste bilde. Våre bilder kommer vel snart. Mvh Aleksander.
E Egenes ScanFlyer Gold 9 Jun 2009 #7 Ja, der sier du noe Polaris.. Det var det! Men det var nydelige bilder. Fryd for øyet!
Ollie SVG Spotter 9 Jun 2009 #8 The Boss is back in Town! Alltids kjekt med en 757 med Winglets... Er et nydelig fly me flotte linjer... Flotte klare bilder!
The Boss is back in Town! Alltids kjekt med en 757 med Winglets... Er et nydelig fly me flotte linjer... Flotte klare bilder!
Martin Moderator Medlem 9 Jun 2009 #9 Ollie said: The Boss is back in Town! Click to expand... Back og back.. Det er vel første gangen han besøker Bergen?
Ollie said: The Boss is back in Town! Click to expand... Back og back.. Det er vel første gangen han besøker Bergen?
Scanorama Flying Norwegian(s) 10 Jun 2009 #10 Captain Caveades said: Herlige bilder. Skarpe og flotte. Du kan se oss andre spottere oppe på parkeringshuset på det siste bilde. Våre bilder kommer vel snart. Mvh Aleksander. Click to expand... Takker for tilbakemelding. Rett før flyet landet kikket jeg bort på p.huset, men kunne ikke se noen der, men jeg ser det nå på bildet. Det var sikkert dere som var på vei forbi teknisk, der det sto 2 SAS maskiner på plassen. Hadde jeg visst det, så hadde jeg selfølgelig stoppet.
Captain Caveades said: Herlige bilder. Skarpe og flotte. Du kan se oss andre spottere oppe på parkeringshuset på det siste bilde. Våre bilder kommer vel snart. Mvh Aleksander. Click to expand... Takker for tilbakemelding. Rett før flyet landet kikket jeg bort på p.huset, men kunne ikke se noen der, men jeg ser det nå på bildet. Det var sikkert dere som var på vei forbi teknisk, der det sto 2 SAS maskiner på plassen. Hadde jeg visst det, så hadde jeg selfølgelig stoppet.
sarky Push-back operator 10 Jun 2009 #11 Flotte bilder, håper jeg får tatt noen bilder av maskinen idag
R RIBRO ScanFlyer Gold 10 Jun 2009 #12 Martin said: Back og back.. Det er vel første gangen han besøker Bergen? Click to expand... Han var vel i Bergen i 2007?
Martin said: Back og back.. Det er vel første gangen han besøker Bergen? Click to expand... Han var vel i Bergen i 2007?
Martin Moderator Medlem 10 Jun 2009 #13 RIBRO said: Han var vel i Bergen i 2007? Click to expand... Nope.. Han har kun spilt i Oslo når han har vært i Norge tidligere, med unntak av i 1981, da han spilte i Drammenshallen..
RIBRO said: Han var vel i Bergen i 2007? Click to expand... Nope.. Han har kun spilt i Oslo når han har vært i Norge tidligere, med unntak av i 1981, da han spilte i Drammenshallen..
S Speedbird ScanFlyer Gold 10 Jun 2009 #14 Tilt og overeksponert, men greie illustrative bilder. Var inne og kikket på den på mil-området i gårkveld - nydelig maskin! =)
Tilt og overeksponert, men greie illustrative bilder. Var inne og kikket på den på mil-området i gårkveld - nydelig maskin! =)