De to skjønte heller ikke at trykket i kabinen forsvant, skriver The International Herald Tribune i dag.
Originally posted by ub737
Et gammelt ordtak.
Man skal ikke kaste stein i glasshus.
Jeg foreslår at vi alle venter til den offisielle havarirapporten kommer på bordet.
Da først kan vi alle begynne å synse.
Vennlig hilsen,
ub
Originally posted by Fly high
Det er dessuten før rapporten er klar at vi kan synse. Etterpå er det for sent, for da står fakta (mer eller mindre) der svart på hvitt ...!![]()
Originally posted by ub737
Et gammelt ordtak.
Man skal ikke kaste stein i glasshus.
Jeg foreslår at vi alle venter til den offisielle havarirapporten kommer på bordet.
Da først kan vi alle begynne å synse.
Vennlig hilsen,
ub
Jeg er vanligvis enig i holdningen om at man bør vente på rapporten, men i dette tilfellet ser det ut til at International Herald Tribune har greid å spa fram mye fakta om saken. Da er det faktisk interessant å lese hva fagfolk kan si om hvordan de aktuelle systemene og varslingsmetodene fungerer.
Det er dessuten før rapporten er klar at vi kan synse. Etterpå er det for sent, for da står fakta (mer eller mindre) der svart på hvitt ...!![]()
Originally posted by LN-KGL
Det er vel en sannhet med modifikasjoner - ref AA A306en som gikk ved JFK i november 2001 der 2P fikk skylden, mens mange innen pilotstanden vil ha det til å være en Airbus-feil. Dette med human error er alltid et hett tema.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.