Re: Språkbruk og holdninger på forumet....
Slutt å skryt på deg ting, jeg har jo nesten glemt at du er her inne så fint som du har oppført deg etter vi strammet deg opp!
Du er nok dessverre ikke den som figurerer høyest på radaren nå om dagen. 
Språket er ikke unnskyldt, så skjerp deg.
"Motangrep" i seg selv bude ringe en bjelle eller to. Neste gang det ordet dukker opp hos deg så lukk browseren og gå deg en tur i stedet.
Sorry, ikke enig. Du har fått din del av oppmerksomheten men er andre som får mye mer nå om dagen. Og synes du noen bude få en reaksjon, så klikk på den lille knappen over posten som gjør at den blir rapportert til moderatorene. Enkelt, ikke sant?
-A
Originally posted by Captain Caveades
Skjønner jo at mesteparten av denne kritikken er rettet mot meg, når eg stadig får kommentarer som "Den beste til å slenge drit" og "en skam for forumet".
Slutt å skryt på deg ting, jeg har jo nesten glemt at du er her inne så fint som du har oppført deg etter vi strammet deg opp!

Men herregud, enkelte folk tåler (unnskyld språket) faen meg ingenting.
Språket er ikke unnskyldt, så skjerp deg.
Kommer med motangrep mot noe som 90% her inne skjønner er en spøk.
"Motangrep" i seg selv bude ringe en bjelle eller to. Neste gang det ordet dukker opp hos deg så lukk browseren og gå deg en tur i stedet.
Og eg er langt fra den eneste som kommer med tull av og til, men det er merkelige er at eg blir kjeftet huden full hver forbannet gang, og hvis noen andre gjør det er det som regel ingen reaksjon.
Sorry, ikke enig. Du har fått din del av oppmerksomheten men er andre som får mye mer nå om dagen. Og synes du noen bude få en reaksjon, så klikk på den lille knappen over posten som gjør at den blir rapportert til moderatorene. Enkelt, ikke sant?

-A