• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Spottetur Værnes 9/7.

LN-SKI

ScanFlyer Blue
Spottetur Værnes 9/7.

Da er jeg etterhvert på vei til grusvollen på Værnes ved Charlie for å spotte litt i dag og. Er bare å komme ut å hilse på og ta en flyprat hvis noen har lyst...

Re: Spottetur Værnes 9/7.

Jepp. Og flere bilder av Tyske ADAC Air Ambulance kommer snart fra meg og :D

Kom til OSL ved anledning, her er det masse å bryne seg på. Ellers venter jeg i spenning på bilder fra TRD

Last edited:

http://forum.scanair.no/showthread.php?t=68155 Der.....

Ble endel bedre..... Men jeg overveier hvorvidt flere bilder skal ut, eller om det vil senke nivået i helhetsinntrykket. Uansett var kanarien dagens godbit :D Fikk forøvrig godt selskap i Marius Helstad som snek seg ut på motorsyklen. Sikkert litt godt for den og å få strekke litt på seg etter mye bykjøring... ;)

Last edited:

Kom til OSL ved anledning, her er det masse å bryne seg på. Ellers venter jeg i spenning på bilder fra TRD
På OSL har jeg ingen problemer med å ta bilder nærme flyene. Der har jeg nemlig kontakter som hjelper meg til lovlig adgang til flyside,på samme måte som jeg jobber med å bygge opp her oppe på Værnes :)

Back