Spottertur

VC-10

ScanFlyer Crusty
Medlem
I forebindelse med en jobbtur i oktober, har jeg tenkt å ta en liten avstikker, med et par dagers spotting.
Jeg ser for meg Manchester eller Zurich, og klarer ikke helt å bestemme meg.
Har vært begge steder før, men det er lenge siden, så derfor tenkte jeg å invitetere dere som kanskje har vært disse stedene nylig om å komme med forslag, gjerne med argumenter for og imot.
(Har så vidt vært inne på dette for noen måneder siden, men må bestille i løpet av uka, så dersom noen vil hjelpe meg, er det flott!)

:cool: VC-10

Mitt valg vil væe Manchester, fordi jeg aldri har vert der
Og pga der er det litt mer trafikk, og mer variert enn Zurich ?
Madrid er jo også ett spennende mål for spottere :D

Jeg går "svanger" med en spotte/pilsetur til Madrid i oktober.

Har ikke ledig tid før det, og været i AMS er etter det jeg har fått beskjed om tidligere på dette forumet, drittvær....

Så jeg hiver meg på denne tråden og spør i samme slengen om tips og råd ang Madrid sånn spottemessig. Og self hvor det ellers er enbefalt å gå, mat og drikke-messig og hvor en kan få med seg sånn kultur-ting....?

Jeg reiser på spottertur til Manchester om halvannen uke, fikk bekrefta hotellet for 30 min siden.

Så da skal damen og ei veninne på shopping, mens jeg parkerer meg selv i Aviationpark ett par dager.

Originally posted by RuneGaus

ZRH er en fantastisk lufthavn.... sjekk http://www.zurich-airport.com ---> your visit

Noen av oss var der den 13.juni i år - fantastisk tilrettelagt for spottere.

Anbefalles på det sterkeste.

Jan

Oj - hvor på flyplassen (Zurich) er det bra og spotte litt?
Skal svi av 3-4 timer der om 3 uker før det bærer om bord på SIA 777 3ER :cool:

Kjenner noen til spotting på Depansar her? Var der for noen år siden, da sto du under vingen når de store gutta taxet - har det blitt strengere nå?

Originally posted by SudCaravelle

Oj - hvor på flyplassen (Zurich) er det bra og spotte litt?
Skal svi av 3-4 timer der om 3 uker før det bærer om bord på SIA 777 3ER :cool:

Kjenner noen til spotting på Depansar her? Var der for noen år siden, da sto du under vingen når de store gutta taxet - har det blitt strengere nå?

Egen terrasse som er laget for spottere - koster 2 mark ca kr. 10 i inngangspenegr.

jan

Originally posted by ATC-flyradar

Egen terrasse som er laget for spottere - koster 2 mark ca kr. 10 i inngangspenegr.

jan

Jøss, har de fått ny valuta i Sveits? :old

Originally posted by TG923

Originally posted by ATC-flyradar

jan

Jøss, har de fått ny valuta i Sveits? :old

Den er grei, Sveitsefrang - de tar euro også - hvis du smiler :lol:

Hei,

Hvis du stopper i Zurich vil jeg anbefale en avstikker til flymuseet i Dubendorf.

Eders
Knut Erik

Back