Kingstone Ops Manager 3 Jun 2008 #21 Madman said: Så det var du som stod der borte. Ville du ikke kjøre opp? Click to expand... Tok ikke sjansen på det nei. Har kjørt opp en gang før og det var nok Ikke akkurat like høy som din bil
Madman said: Så det var du som stod der borte. Ville du ikke kjøre opp? Click to expand... Tok ikke sjansen på det nei. Har kjørt opp en gang før og det var nok Ikke akkurat like høy som din bil
Madman ScanFlyer Gold 3 Jun 2008 #22 Kingstone said: Tok ikke sjansen på det nei. Har kjørt opp en gang før og det var nok Ikke akkurat like høy som din bil Click to expand... Hehe.. Skjønner det. Og ikke er det så farlig om jeg skulle få et par riper heller.. ^_^
Kingstone said: Tok ikke sjansen på det nei. Har kjørt opp en gang før og det var nok Ikke akkurat like høy som din bil Click to expand... Hehe.. Skjønner det. Og ikke er det så farlig om jeg skulle få et par riper heller.. ^_^
Madman ScanFlyer Gold 4 Jun 2008 #23 MountainDew said: Syntes jeg så en Air Greenland ta av etter kl 2200 på OSL. B757 Click to expand... Stemmer nok det ja. Landet ca kl 2145. Dessverre på 19L... Derfor er bildet som det er og.. ^_^ Attachments DSC_19692.jpg 161.2 KB · Views: 177
MountainDew said: Syntes jeg så en Air Greenland ta av etter kl 2200 på OSL. B757 Click to expand... Stemmer nok det ja. Landet ca kl 2145. Dessverre på 19L... Derfor er bildet som det er og.. ^_^
T Thomas ScanFlyer Rusty 4 Jun 2008 #25 Kjerra har nå forlatt Norge til fordel for mer "tropiske" områder i Miami.