jameson82 Flysitter 16 Apr 2011 #1 Spotter alert OSL 16/4 Arkia Israel Klokka 12.25 skal det lande ett fly ifra Tel Aliv. Vil tippe det er en 757-300. Edit ; står Arika på osl.no men skal være Arkia Last edited: 16 Apr 2011
Spotter alert OSL 16/4 Arkia Israel Klokka 12.25 skal det lande ett fly ifra Tel Aliv. Vil tippe det er en 757-300. Edit ; står Arika på osl.no men skal være Arkia
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 16 Apr 2011 #3 Stod Arika på Avinor sine Flesland-sider idag også, men det er en El-Al 738 som er på vei inn her på Flesland nå as we speak
Stod Arika på Avinor sine Flesland-sider idag også, men det er en El-Al 738 som er på vei inn her på Flesland nå as we speak
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 16 Apr 2011 #4 Så vidt jeg kan se står det en El-Al-maskin på Gardermoen nå, ikke Arika. Austrian er her med A319 og Finnair med A321.
Så vidt jeg kan se står det en El-Al-maskin på Gardermoen nå, ikke Arika. Austrian er her med A319 og Finnair med A321.
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 16 Apr 2011 #5 Rossiyskie Avialinii said: Stod Arika på Avinor sine Flesland-sider idag også, men det er en El-Al 738 som er på vei inn her på Flesland nå as we speak Click to expand... Det var 4X-EKC.
Rossiyskie Avialinii said: Stod Arika på Avinor sine Flesland-sider idag også, men det er en El-Al 738 som er på vei inn her på Flesland nå as we speak Click to expand... Det var 4X-EKC.
L LN-HVI ScanFlyer Blue 16 Apr 2011 #8 FlightDeck said: Så vidt jeg kan se står det en El-Al-maskin på Gardermoen nå, ikke Arika. Austrian er her med A319 og Finnair med A321. Click to expand... Fikk de alle på brikka i dag, selv om det virka som noen jobbet for at jeg ikke skulle få bilder av de flyene jeg ønsket i dag. Er allikevel godt fornøyd med fangsten. Mulig det kommer en aldri så liten serie i løpet av helga...
FlightDeck said: Så vidt jeg kan se står det en El-Al-maskin på Gardermoen nå, ikke Arika. Austrian er her med A319 og Finnair med A321. Click to expand... Fikk de alle på brikka i dag, selv om det virka som noen jobbet for at jeg ikke skulle få bilder av de flyene jeg ønsket i dag. Er allikevel godt fornøyd med fangsten. Mulig det kommer en aldri så liten serie i løpet av helga...
Toby91 ScanFlyer Silver 16 Apr 2011 #9 Fikk endel av de selv idag, så skal se om ikke eg får bildene ut etterhvert