• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Spotter alert OSL 16/4 Arika Israel

jameson82

Flysitter
Spotter alert OSL 16/4 Arkia Israel

Klokka 12.25 skal det lande ett fly ifra Tel Aliv. Vil tippe det er en 757-300. Edit ; står Arika på osl.no men skal være Arkia

Last edited:
Så vidt jeg kan se står det en El-Al-maskin på Gardermoen nå, ikke Arika. Austrian er her med A319 og Finnair med A321.

Et lite bilde av den på gate:

web.jpg

Så vidt jeg kan se står det en El-Al-maskin på Gardermoen nå, ikke Arika. Austrian er her med A319 og Finnair med A321.

Fikk de alle på brikka i dag, selv om det virka som noen jobbet for at jeg ikke skulle få bilder av de flyene jeg ønsket i dag. Er allikevel godt fornøyd med fangsten.

Mulig det kommer en aldri så liten serie i løpet av helga...

Back