Spotter-alert... (MyTravel Airways / Thomas Cook Airlines)

Jeg synes fargene var fine på OY-VKA:)
Blir vel flere MyTravel Skandinaiva-maskiner som skal bytte fargeskjema til sommeren?
Skal fly OSL-CHQ t/r med Thomas Cook/MyTravel i sommer, sjansene da er jo store for at jeg får sett en av maskinene med nytt fargeskjema, da det er hele tre maskiner fra MyTravel Skandinaivia som skal stå ved flyplassen i Chania samtidig:D

De nye fargene er adskillig finere enn MyTravel-fargene, men de er allikevel ikke i nærheten av Premiair-fargene...

Takk, Savipix, forskjellen var godt demonstrert. Men har du en av de siste Premiair-fargene er dette min favoritt, denne har jo nesten mer Scanair over seg. Hvilket også i grunnen var fint. :)

og i går var jeg så heldig å akkuratt rekke å knipse VKA da den ble tauet forbi meg der jeg satt på gate 44 og ventet på at SK850 skulle bli klar! Synes Thomas Cook Scandinavia er om mulig enda dummere enn MyTravel Airways - men dette er finere å se på om ikke annet.

Attachments

• OY-VKA-OSL070308.jpg
    OY-VKA-OSL070308.jpg
    151.8 KB · Views: 88
Synes disse var finere jeg - du husker vel disse CK, eller satt du hele tiden på The Romper? ;)

B757-3CQ_JMC_G-JMAB-1.jpg

For å vise sammenhengen, legge jeg til et bilde til
0838_G-JMAB.jpg

Last edited:
neida, Kurt - jeg satt bare på The Romper da den kinesiske frakteren kom!
JMC fikk jeg med meg, og jeg mener å huske at du synes det var storveis, mens jeg fremdeles kan styre meg for det spygrønne!

Det var ikke grønnfargen jeg likte, men den metallic-blå-fargen var helt knall

Back