LN-HFH
ScanFlyer Gold
En fin og innholdsrik sommer er på hell, og i den anledning poster jeg et ‘’lite’’ knippe utvalg av høydepunktene her. Bildene er fra hovedsakelig OSL, men også fra st Marteen og Fort Lauderdale. Håper det faller i smak!
Det første bildet for bli en fin retro-russer, som av og til tar en hyggelig tur innom

OSL - Aeroflot VP-BNT retro livery by Fredrik Hotvedt, on Flickr
Så er det tid for et av de store høydepunktene fra I sommer. Emirates kom plutselig innom med 380 på grunn av en syk passasjer.
OSL - Emirates A6-EEU, A380 by Fredrik Hotvedt, on Flickr
OSL - Emirates A6-EEU , A380 by Fredrik Hotvedt, on Flickr
United kom også innom med 767-400 et par ganger, på grunn av den såkalte flymat-streiken hvis jeg ikke husker feil
OSL - United 767-400ER N66051 by Fredrik Hotvedt, on Flickr
Laks har et også blitt transportert mye av ut av OSL I det siste,
OSL - Qatar cargo a330-200F A7-AFI by Fredrik Hotvedt, on Flickr
Os SAS har også begynt med irsk-registrerte maskiner. Ganske fine egentlig etter min mening
OSL - SAS (cityJet) CRJ900 EI-FPE by Fredrik Hotvedt, on Flickr
Når vi først er inne på SAS, så må vi jo ta med den nye storebroren og ;-)
OSL - norwegian 737-8JP LN-NHD by Fredrik Hotvedt, on Flickr
Denne doningen kom også plutselig innom
OSL - NATO C17 by Fredrik Hotvedt, on Flickr
Litt mere laksetransport, denne gangen til Korea
OSL - Korean air Cargo B777F HL8251 by Fredrik Hotvedt, on Flickr
Pegasus er en hyggelig sommergjest, her I en gul blosmtereng med same farge som halen
OSL - pegasus a320 TC-DCD by Fredrik Hotvedt, on Flickr
Germanwings har også stukket innom noen ganger
OSL – germanwings D-AGWA by Fredrik Hotvedt, on Flickr
Niki og
OSL – niki OE-LEE by Fredrik Hotvedt, on Flickr
Og Thomas cook sine 330 maskiner har fått nye farger, og jeg må si det ser meget flott ut!
OSL – Thomas Cook OY-VKG by Fredrik Hotvedt, on Flickr
Vi tåler vel en til
OSL - Thomas cook A330-300 OY-VKG by Fredrik Hotvedt, on Flickr
Når vi først er inne på Charter, så er jo også innleiemaskinen til Novair værdt å ta med
OSL - novair (Titan Airways) G-POWI by Fredrik Hotvedt, on Flickr
OSL - norwegian 737-8JP LN-NGK by Fredrik Hotvedt, on Flickr
Pakistanern er også en fin sak, denne begynner også desverre å bli litt sliten i lakken,
OSL - Pakistan International Airlines 777-200 AP-BGL by Fredrik Hotvedt, on Flickr
Aeroflot inn I fint lyse en lørdagskveld
OSL - aeroflot A320 VP-BJA by Fredrik Hotvedt, on Flickr
fortsettelse følger
Det første bildet for bli en fin retro-russer, som av og til tar en hyggelig tur innom

OSL - Aeroflot VP-BNT retro livery by Fredrik Hotvedt, on Flickr
Så er det tid for et av de store høydepunktene fra I sommer. Emirates kom plutselig innom med 380 på grunn av en syk passasjer.
OSL - Emirates A6-EEU, A380 by Fredrik Hotvedt, on Flickr
OSL - Emirates A6-EEU , A380 by Fredrik Hotvedt, on FlickrUnited kom også innom med 767-400 et par ganger, på grunn av den såkalte flymat-streiken hvis jeg ikke husker feil
OSL - United 767-400ER N66051 by Fredrik Hotvedt, on FlickrLaks har et også blitt transportert mye av ut av OSL I det siste,
OSL - Qatar cargo a330-200F A7-AFI by Fredrik Hotvedt, on FlickrOs SAS har også begynt med irsk-registrerte maskiner. Ganske fine egentlig etter min mening
OSL - SAS (cityJet) CRJ900 EI-FPE by Fredrik Hotvedt, on FlickrNår vi først er inne på SAS, så må vi jo ta med den nye storebroren og ;-)
OSL - norwegian 737-8JP LN-NHD by Fredrik Hotvedt, on FlickrDenne doningen kom også plutselig innom
OSL - NATO C17 by Fredrik Hotvedt, on FlickrLitt mere laksetransport, denne gangen til Korea
OSL - Korean air Cargo B777F HL8251 by Fredrik Hotvedt, on FlickrPegasus er en hyggelig sommergjest, her I en gul blosmtereng med same farge som halen
OSL - pegasus a320 TC-DCD by Fredrik Hotvedt, on FlickrGermanwings har også stukket innom noen ganger
OSL – germanwings D-AGWA by Fredrik Hotvedt, on FlickrNiki og
OSL – niki OE-LEE by Fredrik Hotvedt, on FlickrOg Thomas cook sine 330 maskiner har fått nye farger, og jeg må si det ser meget flott ut!
OSL – Thomas Cook OY-VKG by Fredrik Hotvedt, on FlickrVi tåler vel en til
OSL - Thomas cook A330-300 OY-VKG by Fredrik Hotvedt, on FlickrNår vi først er inne på Charter, så er jo også innleiemaskinen til Novair værdt å ta med
OSL - novair (Titan Airways) G-POWI by Fredrik Hotvedt, on Flickr
OSL - norwegian 737-8JP LN-NGK by Fredrik Hotvedt, on FlickrPakistanern er også en fin sak, denne begynner også desverre å bli litt sliten i lakken,
OSL - Pakistan International Airlines 777-200 AP-BGL by Fredrik Hotvedt, on FlickrAeroflot inn I fint lyse en lørdagskveld
OSL - aeroflot A320 VP-BJA by Fredrik Hotvedt, on Flickrfortsettelse følger