Originally posted by B767
eg fikk en slags ubehagelig opplevelse her idag.. eg va der ved porten ved tårnet e.. der va en mann fra avinor som titta stadig på meg fra bilen sin .. en gullfarget..
senere kom han borti meg og spurte meg på engelsk på ka eg gjorte der.. og hvorfor tar bilder.. og hvorfor akkurat den flyet.. og hvordan eg viste om flyet.. .. og eg bare svarte ... og han sa ok.. og gikk tilbake til bilen... så etter en stund flytta eg bilen min bort til de andre spotterfolka...
aldri opplevd slik... bortsett fra da tyrkiske statsfly med presidenten.. da va det politiet som spurte meg om slik.. og ba meg flytte bort derfra og til der området folk pleier å parkere ved gjerdet...
er deet bare fordi det er en Israelsk flyselskap det blir sånt.. ?
Originally posted by krølle
Er ikke det en 737? Hva gjorde den på Sola?
Forøvrig så ryktes der om en skikkelig indrefilet på Sola neste helg, og nei jeg snakker
ikke om noe som kan spises^_^
Originally posted by B767
Mossad ?? hva er det..??
eg såg på id-kortet hans der stod han er fra avinor..
Originally posted by CNO1015
Denne chartet av "Joint Stock Company"? Står oppført på Avinor sine sider ihvertfall...
"Tel-Aviv/Ben Gurion Stavanger 2U5375 05:30 11:00 ved gate 10:45 Joint Stock Company"
"Stavanger Tel-Aviv/Ben Gurion 2U5376 12:25 18:00 avreist 13:04 Joint Stock Company" Men jeg syntes også jeg så en ERO ettellerannet på radaren for en stund siden. Så bare at det sto ERO og noe til men fikk ikke med meg resten...
Det kryr av "sikkerhetsfolk" rundt alle fly fra Israel, også sun d`or. De e ikke nødvendigvis fra Israel.Originally posted by B767
ååh ok.. han såg ikke israelsk ut.. trodde han enten va en nordmann eller britisk... siden han ikke kunne eller ville snakke norsk..
er det bare for el al israel det er sånt sikkerhetsfolk som snuser rund.. ?? ka med sun d`or airways ?
men eg tviler på at han kom seg ombord i El Al flyet...
Originally posted by snag
Det kryr av "sikkerhetsfolk" rundt alle fly fra Israel, også sun d`or. De e ikke nødvendigvis fra Israel.Originally posted by B767
ååh ok.. han såg ikke israelsk ut.. trodde han enten va en nordmann eller britisk... siden han ikke kunne eller ville snakke norsk..
er det bare for el al israel det er sånt sikkerhetsfolk som snuser rund.. ?? ka med sun d`or airways ?
men eg tviler på at han kom seg ombord i El Al flyet...
Originally posted by Ollie
Fekk du andre bilder av an Lennart?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.