Løøøørdag :-)

Scandinavien_Airlines

ScanFlyer Gold
Løøøørdag :-)

Gooodmorgen. Så blev det lørdag den 23/8. Dagen her skal gå med huslige pligter i den lille lejlighed her i Malmö. Men først skal morgenkaffen nydes, for klokken er jo 7.47. Hav en dejlig dag <3

Re: Løøøørdag :-)

Herlig lørdag med sol og blå himmel:-) Kaffe og forum før det blir en tur ut til opphavet…I formiddag skal vi se filmen om Erna…gleder meg til å se hvor satirisk de har gjort den - Aftenposten var jo begeistret. Bruk dagen - spis is-:)

Mornings fra Asker. Festivligheter i kveld, så barna sendes avsted over fjorden. Men først, en espresso til. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Setter straks kursen for Foldvik Familiepark i Stavern, hvor man har vært strategisk og invitert med barnevakt også

Halloen fra Lillestrøm. Ble litt rød dag i går allikevel. Det føler jeg litt på nå, om enn litt mindre enn da jeg våknet kl 08.

I dag blir nok først og fremst å få gått seg en skikkelig tur i finværet før vi skal kose oss enda mer igjen i kveld.

Ha en Ekstra Best lørdag

God morgen fra hagen. Nipper til kaffen med bena halvveis ut i marka. Mimosa og riktig tilbehør er servert og kun to ekstra overnattingsgjester til bords. I dag skal det hentes og leveres mye, blant annet FruS som skal svinge seg i hovedstaden. Får vel pakke litt da uken begynner allerede i morgen med først jobbreise og så en feriereise på torsdag.

G’morgen, ja .. Bursdag i huset, så det går nok ut over fotballtittingen .. Men nå må jeg ut med pelsdotten før regnet kommer.

Back