Vel, kanskje ikke så ofte i den senere tid, men i BU's 767-tid var de jo her jevnt og trutt. I hvert fall en sesong med to rundturer FBU-SVG-FBU daglig mandag-fredag, i tillegg til enkelte andre mer tilfeldige besøk. Deres C-sjekker ble også utført på Sola.
I tillegg hadde jo SAS sent på 90-tallet to (?) 767-383 lagret her.
Mer detaljer har nok ikke jeg, hva Lennart har får han svare på selv.
Spanair fløy også charter med 767 i 90 tallet. det husker eg da eg pendlet mellom Bergen og stavanger med fly... da såg eg ofte spanair der.. og i et par tilfeller har eg fått sett både Spanair 767 og BA 757 der.. va kult å se, og lignet på en stort internasjonalt flyplass..
Det har også vært B767-200ER fra EL AL og Vietnam Airlines.Dessuten har det vært B767-300ER fra Air China,Martinair og et portugisisk selskap(husker ikke navnet i farten).Det var minst 3stk. SAS maskiner som stod parkert her.
vietnam airlines ?? noen som har bilde da ? synes eg husket at presidenten skulle kmme på besøk, men avlyste i siste liten pga en hendelse i hjemlandet som gjorte at me ikke fikk en B777 besøk, stemmer ikke det ?
I tillegg har vi hatt 2x LOT 763 her. Norport hadde også handling på en 767 husker jeg i den tiden jeg begynte. Husker ikke selskap, men det var en Israel charter.
vietnam airlines ?? noen som har bilde da ? synes eg husket at presidenten skulle kmme på besøk, men avlyste i siste liten pga en hendelse i hjemlandet som gjorte at me ikke fikk en B777 besøk, stemmer ikke det ?