Spørsmål om LH med Swiss

L1011-500

ScanFlyer Silver
Spørsmål om LH med Swiss

Hei!

Skal på tur i september og trenger fly til PEK, og ser at jeg kan fly med Swiss T/R OSl-ZRH-PEK for 4098,- noe som må sies å være ganske rimelig.

Men er det noen som kan svare på hvordan det er å fly LH med LX i monkey-class, tenker spesielt på komfort.

Takker for svar :)

Last edited:
Re: Spørsmål om LH med Swiss

Swiss er suverene både innen Europa og på langdistanse. God service ombord, god mat og egne skjermer i hvert sete på langdistanseflyvninger.. Ingenting å lure på, det er bare å bestille :)

Ja, fant vel ut at jeg bare skulle bestille, så da var billettene i boks :)

Jeg var ikke særlig imponert av LX A340 economy. Trangt, ingen recline i setene og dårlig mat. Kan være jeg var uheldig.

Jeg er veldig fornøyd med SWISS både på short og longhaul. God mat, meget god service. På longhaul er det veldig gode seter og bra AVOD.

Hei. Eg heng meg på denne tråden, for eg har eit spørsmål eg ikkje har funne svar på her i forumet eller hjå Flyertalk.

I Swiss sine A330 manglar det vindauge på rad 9. Gjeld dette òg i deira A340?

Hei. Eg heng meg på denne tråden, for eg har eit spørsmål eg ikkje har funne svar på her i forumet eller hjå Flyertalk.

I Swiss sine A330 manglar det vindauge på rad 9. Gjeld dette òg i deira A340?

Nå skal man ikke stole blindt på SeatGuru, men det tyder ikke på det. Se deres oversikt over Swiss' A340 versus A330.

Jeg blir likevel usikker når jeg ser på bilder på Airliners.net av A340-en. På dette bildet synes jeg likevel at det "manglende" vinduet er lenger bak på en A330. Det gjør meg usikker.

Efter min tur med LX BKK-ZRH i ekonomi kan jag säga, aldrig igen! Trångt, dålig mat och sur besättning. Att komma ombord på deras A320 ZRH-ARN var en dröm.

Har hørt at overbooking skjer ofte og at man i ettertid ikke får de €'ene man rettmessig burde ha krav på. Noen som har erfart noe lignende?

Nå skal man ikke stole blindt på SeatGuru, men det tyder ikke på det. Se deres oversikt over Swiss' A340 versus A330.

Jeg blir likevel usikker når jeg ser på bilder på Airliners.net av A340-en. På dette bildet synes jeg likevel at det "manglende" vinduet er lenger bak på en A330. Det gjør meg usikker.

Takk for grundig research! Eg spurde det same på FlyerTalk, og fekk til svar at dette ikkje gjeld for A340.

Back