Re: Spørsmål og svar om å reise med Norse (billetter, bagasje, innsjekk m.m.)
Står man på mailinglista dems, får man beskjed om når de har salg, som er ca hver 45 dag. Dog har de hatt lite salg til BKK, det har stort sett vært over Atlanteren. Vi betaler 11208,- for 2 i Premium, med sete reservasjon når vi fly hjem fra BKK 04 Februar. Vi har foreløpig ikke betalt for innsjekket bagasje, da vi muligens klarer oss med 10kg cabinkoffert + ca 5kg liten veske/sekkHar en følelse av at Norse priser seg høyt. Skal en tur til Bangkok fra midten av januar med retur første uke i februar. Har søkt en del både på Finn og selskapenes egne sider. Legger til grunn innsjekket bagasje, håndbagasje, måltider og setereservasjon. Kan være litt fleksibel på datoene, likevel ende jeg på 15-16 000 på Norse, 13-14 000 SAS, litt rimeligere på Finnair enn SAS, rundt 11 000 Qatar og drøye 10 000 Emirates.
Det er bildet akkurat nå. Det kan selvfølgelig endre seg.
Ja, jeg vet det er kun Norse som flyr direkte, men likevel gitt at de profilerer seg som lavpris tar de frisker priser. Men klarer de fylle flyene med disse prisene, så er det vel bare fryd og gammen for dem.
Jeg endte hos Emirates.