Ja, kanskje de har hatt nordmenn med i planeggnigen og byggingen.Originally posted by MartinL
men det tok laaaaaaaaang tid før den faktisk åpnet!
Originally posted by amatør
Ja, kanskje de har hatt nordmenn med i planeggnigen og byggingen.Originally posted by MartinL
men det tok laaaaaaaaang tid før den faktisk åpnet!![]()
Originally posted by Jan
I så fald burde det være svenskefolket :zzz :zzz
(alt i business sverige skal godkendes af alle = ZZZZZZZ!) !
Originally posted by LN-KOG
Originally posted by Jan
I så fald burde det være svenskefolket :zzz :zzz
(alt i business sverige skal godkendes af alle = ZZZZZZZ!) !
For ikke å snakke om dansker som begynner å forhandle kontrakten øyeblikket den er undertegnet![]()
Originally posted by TG923
, with little hoopla - and none at all from the project's final backer, ex-premier Thaksin Shinawatra who was ousted in a coup.
Originally posted by Jan
Host prut hik :wow: :naughty: kender du kun til danskere medlem af det radikale venstre ? :love You got me :white
Originally posted by LN-KOG
Originally posted by Jan
Host prut hik :wow: :naughty: kender du kun til danskere medlem af det radikale venstre ? :love You got me :white
Jeg tenkte mer på forretningsavtaler. Det er der jeg har erfaring - og en jeg deler med mange i mitt firma.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.