G’morgen fra Vancouver

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
God morgen, ja .. Her i Vancouver er det fortsatt onsdag og vi sitter og venter på vår MAX som skal ta oss til Dulles. Der venter en A319 for siste etappe. Eller nestsiste - en tretimers kjøretur venter før vi nok blir overfalt av elleville bikkjer.

Vancouver byr på mye asiater men lite køer. Security var av den gammeldagse sorten med sko og belte av samt væske ut av sekken. Skikkelig oldschool. Men null kø så da spiller det jo liten rolle ..

Kort, lang natt venter. :zzz

53dbb0af0f52a25adf1673e0e48d272b.jpg

Last edited:
Re: G’morgen fra Vancouver.

Glad torsdag fra Ris. Roligere start ved kjøkkenbordet før det blir frokost på Vaaghals med kunder og kollegaer. Middagsgjester fra Boston i kveld. Ha en best torsdag!

God dag fra BCD.

I dag er det tilbake til Cebu og det skal flyges med PAL (PR) i en kjent maskin type som DH8. Heldigvis korttur på rad 4. Til kvelden skal det brukes tid i lokalestrøk av byen, gjerne kalt slum, for en liten gatefest. Det er i de veldig lokale strøkene de største og varmeste smilene er. Like fascinerende hver gang. Nå må eg huske å booke hotel for natten.

FQTV

Mornings fra kontoret. Espressoen klar. Ser ut som jeg blir sittende endel på Teams i dag, men skal få skvist inn en løpetur i lunsjen, da jeg er alene med barna i kveld. Ha en fin dag.

Gjeeesp fra Knaus. Herlig kveld i går med stikk brakke og mange glade dresser og gode druer. Bare å børste av seg støvet og komme seg opp i lia igjen (på hesten).

Blir godt med sofaen om ca 12 timer.

Morn fra KSU. Straks starter dagens møtemaraton. Først ut er noen fra havet, så er de med de som ligger 6 timer foran oss.

God morgen fra Rondane. Nå starter helgemaset med en mangedoblet antall gjestee fra ensifra antallet gjester. Spørs hvor mange avbestillinger som kommer om E6en fortsatt holdes stengt. Men hunden til en i betjeningen er alltid med på kos. Hun er helt nydelig.
08b6a7075bb62e4a542d2717e528861d.jpg

Sent fra min SM-A326B via Tapatalk

God formiddag fra heimen. Litt kaffe og forum mellom Teams-møtene. Strålende kveld på Rockefeller i går, var i Jokkes tredje 60-års lag[emoji3] Ha en finfin torsdag!
632b169b342a0b1c4f5e1306cc05d208.jpg

KALIMERA fra Athen!

Bor på et moderne apartment-hotell i bydelen Monastiraki midt i Athen sentrum.
Har bodd i mange ulike deler av byen tidligere, men kommet frem til at dette området passer perfekt for meg. Utrolig smidig at T-bane linje M3 går direkte fra Monastirakiplasseen og ut til Athen flyplass.

Denne bydelen har et yrende folkeliv med mange smågater på kryss og tvers med alt av butikker og basarer og spennende greske restauranter på hvert gatehjørne. Særlig er området mellom Monastiraki og den historiske Syntagmaplassen der det greske parlamentet holder til i det som tidligere var det kongelige slott, spesielt spennende å vandre. Monastiraki-plassen er dessuten utrolig spennende på kveldstid og man føler virkelig at man befinner seg i nærhet til midtøsten. Det kjennes noen ganger ut som å være i Kairo.

Det er meldt 31´C i dag så høy solfaktor, jevnt inntak av væske og bruk av caps blir nok viktig i dag.

Ha en fin torsdag der nordpå!

Attachments

• IMG_0424.jpg
    IMG_0424.jpg
    127.3 KB · Views: 142
  • IMG_0426-2.jpg
    IMG_0426-2.jpg
    119.3 KB · Views: 140
  • IMG_0427-2.jpg
    IMG_0427-2.jpg
    142.1 KB · Views: 143
Last edited:

Security var av den gammeldagse sorten med sko og belte av samt væske ut av sekken. Skikkelig oldschool. Men null kø så da spiller det jo liten rolle

Makan... du mener sånn kø som oss medlemmer av den sagnomsuste allmuen må igjennom hver gang? ;)

God morgen fra R14. Leser en sak fra OMAT om hvorvidt influensere burde bannes fra Business og First. Han var så klart ikke enig i det. Jeg er helt enig og lurer på om vi kunne tatt med mellomledere i koksgrå v-genser og 15" laptop samtidig? Ah, også sykepleiere, for de trengs straks bak i balja uansett hvis vi er på vei til ALC. Ah, og så snekkere for da får vi så ille tømmermenn. Dessuten har jeg aldri likt selgere og PR folk, så vi tar med dem også.

Kontoret venter, sarkasmen og ironien avtar og livet gliser nå ihvertfall litt. Litt som på Sly. Ikke helt smil liksom, men det kan minne om noe.

3 dager hverdag ekke gæli det.

Ha en fin torsdag

Referanser
Sarkasme: https://tinyurl.com/4dkb8yfv
Sly: https://tinyurl.com/2ckx2v4t
OMAT: https://tinyurl.com/5n8a5yjb
Best: https://fnate.blogg.no/
Værst: https://tinyurl.com/5buk7e3j

You're welcome

DISCLAIMER: Det slår meg at ikke alle kjenner meg så jeg burde vel legge til at jeg selv jobber med salg og PR og følgelig burde bannes fra alle premiumkabiner. Fikk også en koksgrå v-genser til jul av Svigermor for noen år siden. Den har fått ligge i fred.

Last edited:

God formiddag fra Forus,

Morgenmøter med offshore er gjennomført. Det blir intern jobbing videre ut over dagen. Om ikke været blir altfor rabiat så drar jeg ut i ettermiddag og trekker krabbeteinene igjen. Det er bra fangst for tiden.
Ha en fin dag

God formiddag fra Riksen. Gårsdagens inngrep gikk veldig fint, men jeg ble rimelig dårlig etterpå. Men så lenge de fikk gjort det de skulle så får vi tåle litt vondter. Det er alltid lurt å time innleggelse på nyre og gastro medisinsk sengepost slik at en er der på torsdager, for da er det vaffeldag på posten. Nam, nam.

God morgen fra Santiago. Hjemmekontoret skal straks åpnes for et par møter med den nordlige halvkule. I ettermiddag må jeg være litt husfrue og rigge til en lunsj i morgen. Satser på en god løpetur også.

Makan... du mener sånn kø som oss medlemmer av den sagnomsuste allmuen må igjennom hver gang? ;)

Ja, nettopp den ja. Den eksisterer selv for Premier Access. På United. I Kanada.

Hei fra DC.
Nå venter en 18 år gammel skranglefant av en A319 på å ta oss ned til ATL.

Redeyes suger. Bestilte burger på turen hit. Tabbe. Den var så ille at det ikke engang var mulig å ta bilde av den ... Og purseren leverte den med forhåndsunnskyldning.

Plukket forøvrig opp en ny fyr i 'Couver.

27eed57dd2037e540ef7399d001552a5.jpg

Re: G’morgen fra Vancouver

Dagens språkkurs:

Bannes = slikt som nordlendinger og andre friskuser driver med

Bannlyses = slikt som diverse troende gjør mot dem som ikke tror det samme som dem selv. Muuuuulig dette i ordets videste forstand kan overføres til allianser, bonuspoeng og klasseinndeling. Usikker.

Ekskluderes/utelukkes/forbys = slik som vi vanligvis formulerer oss.

MAKAN!

Re: G’morgen fra Vancouver

Forøvrig hjertens enig i at veldig mye rart burde forbys foran gardinen.
Unntatt elefanter.

Back