Spm OSL-MIA

Bare hyggelig å kunne hjelpe.

Håper turen var grei, fikk ikke hilst på dere når dere reiste, da det var en smule hektisk den dagen...

S

Heisann learjet!

Når det gjelder AVOD så har CO nå det i 7-8 av maskinene, og vil gjette at en 3-5 til er klare før sommeren.

Det har kommet opp til 13 allerede og de fortsetter å komme ut på løpende bånd...;)

Alle skal være ferdige i Oktober/November overgangen...

Gulboble!
757 tur/retur New York blir "litt buss",
Skaff deg et bra sete ved hjelp av learjet så er dette greit... og passer FLL som Reidar nevner så er dette en grei flyplass...:)

Dag

Gulboble! Skaff deg et bra sete ved hjelp av learjet så er dette greit... og passer FLL som Reidar nevner så er dette en grei flyplass...:)

Dag

Eller skaff deg CO One Pass elite status og book gode seter på egen hånd...

FLL er en av de bedre flyplassene i Florida. Dersom du ikke skal til Miami Beach er FLL det beste utgangspunktet i sørøst. Lite køer, gode priser på mat og drikke og veldig organisert

Merker at de kommer ut raskt for tiden.
Når jeg uttalte meg sist hadde jeg en liste fra et crew medlem som fulgte godt med.
Men allerede dagen var den incomplete.....

Og det som er veldig hyggelig, er at vi har mange av "AVOD maskinene" ved OSL for tiden.

Merker at de kommer ut raskt for tiden.
Når jeg uttalte meg sist hadde jeg en liste fra et crew medlem som fulgte godt med.
Men allerede dagen var den incomplete.....

Og det som er veldig hyggelig, er at vi har mange av "AVOD maskinene" ved OSL for tiden.

Er det mulig å finne ut om maskinen som kommer neste tirsdag (15. april) har AVOD Learjet, eller noen andre?

Back