Spennende flyradar!

Alt er vel å overdrive, men det finnes faktisk (dårlig) dekning i Atlanta og litt bedre i nordvest (to bokser på Vancouver Island og en i Oregon).

Akkurat nå, liker jeg denne bedre en flightradar24.com da denne siden har dekning nesten ned til Kanariøyene...:up:

Dette begynner å bli helt av fantastisk. Bøyer meg i støvet for de som står bak dette. :devot: :up:

Men skal man til Amsterdam er denne meget bra! Skulle ønske den dekket mer enn bare området rundt BeNeLux, for funksjonene er kule.

http://casper.frontier.nl/

Prøvde radaren på 3 forskjellige dataer hjemme, og på 1 hos en venn. På samtlige begynte data'n å hakke, og da sto den sånn i 15 minutter på det verste... De burde skaffe seg en ny server disse folkene :crowded

Og jeg har helt nye dataer bare!

Men så litt, og den virket jo kul nok :spin

Prøvde radaren på 3 forskjellige dataer hjemme, og på 1 hos en venn. På samtlige begynte data'n å hakke, og da sto den sånn i 15 minutter på det verste... De burde skaffe seg en ny server disse folkene :crowded

Ganske tung javascript der... Bør nok prøves på Firefox eller Chrome.

casper.frontier.nl är inte javascript utan flash och flash är inte känt för att vara snabbt.

Back