San José Costa Rica??? Den såg jag inte komma. Om man nu anser att det är SAS kärnverksamhet att flyga semesterfirande nordbor till Mellanamerika, och det är på det man skall använda ledig kapacitet på, så hade jag gissat på Cancun istället.
San José Costa Rica??? Den såg jag inte komma. Om man nu anser att det är SAS kärnverksamhet att flyga semesterfirande nordbor till Mellanamerika, och det är på det man skall använda ledig kapacitet på, så hade jag gissat på Cancun istället.
Är det 15 timmar till san José?
Det blir ikke med A350 hvertfall, som diskutert tidligere er de 4 350ene de har fullt sysselsatt når BKK går opp til daglig
Ah, ok, «vinterprogrammet og starte i 2025» ja. Da er posten egentlig i feil tråd da, men finnes vel ingen for neste vinterprogram, så forståelig detDet er fra vinteren 2025/26, hvor SAS har fået 2 A350'ere mere leveret til den tid
I følge siste ofisielle rapport fra SAS så skal føreste leveres i FY25 (Nov 24 - Oct 25) og siste maskin kommer i FY26.Ah, ok, «vinterprogrammet og starte i 2025» ja. Da er posten egentlig i feil tråd da, men finnes vel ingen for neste vinterprogram, så forståelig detDe to siste A350ene skal leveres en eller annen gang ila FY25 da antar jeg
Avianca er i STAR vel, mens SAS bytter nå til SKY.Om ruten blir satt i gang blir det med et samarbeid med Avianca «på andre siden».
Om ruten blir satt i gang blir det med et samarbeid med Avianca «på andre siden».
Avianca er i STAR vel, mens SAS bytter nå til SKY.
Sier ikke at det er umulig å sammerbeide med Avianca, men det blir nok da kun i form av codeshare og interline.
Spørs om de som skreiv pressemelding ikke hadde fått med seg at SAS bytter fra *A til SkyTeam, og derfor bare nevnte at SAS og Avianca har samarbeid i dag.
Det mest logisk på andre siden av dammen, hadde vært Latam (som Delta har 10% eierskap) og som har hub i flere steder i Latinoamerika eller Aeromexico, som er i Skyteam
Det mest logisk på andre siden av dammen, hadde vært Latam (som Delta har 10% eierskap) og som har hub i flere steder i Latinoamerika eller Aeromexico, som er i Skyteam
Eller Aerolineas Argentinas, som der netop er indgået samarbejde med. Også SkyTeam.
Aerolineas Argentinas (AR) ligger alt for langt sør til at dem vil ha noe særlig nytte utover innenriks i Argentina (som er sydligste land i S. America).Eller Aerolineas Argentinas, som der netop er indgået samarbejde med. Også SkyTeam.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.