Southwest med ny logojet

Tampongfundamentalistene trekker også fram dobbeltmoralen til Southwest.

De viser da til hendelsen da ei berte ble nektet adgang til flyet, da hun hadde minimalt med klær på seg.

Ikke rart det er krig....

Tampongfundamentalistene? Jeg tenkte umiddelbart på die-hard Norwegian-fans ;)

Men, de har unektelig et poeng, at SWA her farer med dobbeltmaralisme (ikke et ukjent begrep Over There, men dog). En dame kledd som dette slipper de jo ikke ombord. Men, pent var det...

Jeg ser forøvrig gjerne at DY får pene piker på haleroret - "Real norwegian babes!" - men man ser jo ikke så mye til dem inni flyet, da...

Vel, sist jeg fløy med DY til STN fra TOS så vil jeg vel karakterisere de tre unge kabinansatte som langt over gjennomsnittet attraktive (dette var 17. februar for de som vil sjekke hvem som var på jobb.....;-)). Dette har jeg opplevd før også på DY. Nå er selvsagt utseende helt irrelevant i forhold til jobben de utfører, men dette er ment som en kommentar til Isbamse.:)

Vel, sist jeg fløy med DY til STN fra TOS så vil jeg vel karakterisere de tre unge kabinansatte som langt over gjennomsnittet attraktive (dette var 17. februar for de som vil sjekke hvem som var på jobb.....;-)). Dette har jeg opplevd før også på DY. Nå er selvsagt utseende helt irrelevant i forhold til jobben de utfører, men dette er ment som en kommentar til Isbamse.:)

Godt poeng - er det det man kan kalle "extraservice"? (men etter min mening har WF de fineste damene av de tre norske selskapene, sånn i gjennomsnitt :))

Og det er jo selvsagt HELT irrelevant! :p

Back