Kan man satse på at Sør Korea er et kredittvennlig sted, så man ikke trenger noe særlig cash?
Bortsett fra DMZ, er det andre tips til hva man bør gjøre i Seoul?
Har fått tips om å prøve tradisjonell Koreansk BBQ (husker ikke hva det het), så er det noen som har prøvd dette og har noen tips til steder?
Vil også bo i et området der en bare kan gå ut av hotellet og har mat, kveldsdrikke :drink og litt liv rett i nærheten. Til turistattraksjoner kan jeg ta taxi/metro, men når jeg bare skal drive dank er det greit å ha det i nærheten.
Høres ut som du vil bo i Sinchon![]()
Noen som har prøvd seg på området Gangnam, det er jo litt inn i tiden![]()
Hm, har en liten særegen ting å få stempler i passet. Det er vel ingen problem for meg å gå ut av ankomsthallen og sjekke inn på nytt når jeg er i ICN på min sjutimers transfer der i mai?
Ser for meg at immigration kan riste litt på hodet når jeg sier at jeg kun skal ut for å trekke frisk luft så får å gå inn på nytt.![]()
Jonggak Station (Seoul Subway Line 1), Exit 3.
Go straight 300m, and turn left at the 4-way Intersection.
Go straight 100m, and take the left road towards Insadong-gil Road.
Mener jeg ble geleidet gjennom en egen passkontroll for First da jeg reiste ut. Tror neppe de vil gi deg problemer med at du drar ut igjen samme dag. Og tidspunkt er ikke med på stempelet, kun dato.Ser for meg at immigration kan riste litt på hodet når jeg sier at jeg kun skal ut for å trekke frisk luft så får å gå inn på nytt.![]()
Hm, har en liten særegen ting å få stempler i passet. Det er vel ingen problem for meg å gå ut av ankomsthallen og sjekke inn på nytt når jeg er i ICN på min sjutimers transfer der i mai?
Ser for meg at immigration kan riste litt på hodet når jeg sier at jeg kun skal ut for å trekke frisk luft så får å gå inn på nytt.![]()