Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
begynte å lese den her trip-reporten på jobb, men er igrunnen glad jeg fortsatte å lese den hjemme. Hadde nok ikke blitt så veldig populært å sitte humrende i innsjekkingaKnallrapport :up:
Hehe. Du er tilgitt alt. Og fremtidige dobbel og trippel postinger så lenge du fortsetter å underholde oss her hjemme
Tusen takk
Likeknappen er nederst til venstre så lenge man er i normalmodus i forumet og ikke via Tapatalk som ikke har en fungerende like-knapp

Tusen takk for at dere gadd å lese.
Jeg husker at det var en fenomenal låt jeg satt og hørte på. Jeg husker bare ikke hvilken. Jeg hadde imidlertid fått nok å drikke. Såpass forstod jeg,
YE YE YE.....jeg bare liksom drit-digger denne TR'n altså.
Så utrolig velskrevet.....bare digg assa *jekkerenDahlsPils*
Åsså kan du bare ta med en sånn Tom Evans-sak til meg...:up: Kan overlevere den på OSL på vei til Finland![]()
Forumet har sine begrensninger, bl.a mangler trippel - like this post knapp.
Kanskje mod'ene bør få til det:up:
Takker så mye nok en gang for en flott rapport, digger måten du skiver på!:up:
Vel blåst! Sao Paulo er en by jeg bare så vidt har pirket borti noen ganger, gav mersmak... Og forkortelsen for lørdag er vel SAB? Fredag er morsommere[emoji6]
Tusen takk for en fnatastisk trip report! Du er så flink til å fortelle, og personer du har møtt blir levende. Takk igjen!![]()
Det var da så lite ...![]()
Kjenner meg litt igjen ja .. ble 'adoptert' av en flyvertinnne mellom Zurich og Gardermoen for et par år siden og hadde store problemer med å finne Radisson ..
Tusen takk for at dere gadd å lese.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.