begynte å lese den her trip-reporten på jobb, men er igrunnen glad jeg fortsatte å lese den hjemme. Hadde nok ikke blitt så veldig populært å sitte humrende i innsjekkingaKnallrapport :up:
Hehe. Du er tilgitt alt. Og fremtidige dobbel og trippel postinger så lenge du fortsetter å underholde oss her hjemme
Tusen takk
Likeknappen er nederst til venstre så lenge man er i normalmodus i forumet og ikke via Tapatalk som ikke har en fungerende like-knapp
Tusen takk for at dere gadd å lese.
Jeg husker at det var en fenomenal låt jeg satt og hørte på. Jeg husker bare ikke hvilken. Jeg hadde imidlertid fått nok å drikke. Såpass forstod jeg,
YE YE YE.....jeg bare liksom drit-digger denne TR'n altså.
Så utrolig velskrevet.....bare digg assa *jekkerenDahlsPils*
Åsså kan du bare ta med en sånn Tom Evans-sak til meg...:up: Kan overlevere den på OSL på vei til Finland![]()
Forumet har sine begrensninger, bl.a mangler trippel - like this post knapp.
Kanskje mod'ene bør få til det:lol::up:
Takker så mye nok en gang for en flott rapport, digger måten du skiver på!:up:
Vel blåst! Sao Paulo er en by jeg bare så vidt har pirket borti noen ganger, gav mersmak... Og forkortelsen for lørdag er vel SAB? Fredag er morsommere[emoji6]
Tusen takk for en fnatastisk trip report! Du er så flink til å fortelle, og personer du har møtt blir levende. Takk igjen!![]()
Det var da så lite ...![]()
Kjenner meg litt igjen ja .. ble 'adoptert' av en flyvertinnne mellom Zurich og Gardermoen for et par år siden og hadde store problemer med å finne Radisson ..
Tusen takk for at dere gadd å lese.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.