Sommerferie?
Kan ikke huske sist jeg hadde ferie om sommeren
Da er de andre på jobben borte så det blir roligere, og Oslo er fint om sommeren
Normalen er Thailand 4 uker i november og 4 uker i februar/mars
Prøver å komme meg tilbake til det etter pandemien
Har ikke hatt 8 ukers ferie siden før jeg fikk min første sommerjobb…for en sånn ca 40 år siden.
Tenker man samtidig bør anbefale en feit lønn, for selv med kapteinslønning kan jeg bare humre og le hele veien til min tomme bankkonto for noen sånne ferier.... :lol: Glad muttern og fattern sponser oss billetter til Norge til sommern. Må bare få klargjort ferieplanlegginga til ye ole capt'n.
Her er ennå ikke flybillettene booket. Men man kommer seg alltid dit.
…og nå blir det gjensyn med AirBaltic - som vi ikke har fløyet siden 2004. Swiss har overlatt Zürich-Brindisi til AirBaltic på avgangen vår i juni. Noen som har fløyet og har erfaringer med AirBaltic for Swiss?
Ikke for Swiss, men for sas hadde de veldig høflig crew i fjor. 2 + 3 config blir vel 1 + 2 i Swiss C. Med sas kjørte de Sas trillevogn så tipper de har Lx catering. Setene passet ikke stumpen min, men det er nok smak og behag.
Blir varmt i år også.
Misvisende sommervarsler
Det er fullt mulig, men selv ikke Lilli Bendriss kan stå i april og være spesielt treffsikker på hva været blir om sommeren
Det er fullt mulig, men selv ikke Lilli Bendriss kan stå i april og være spesielt treffsikker på hva været blir om sommeren
Sånn noenlunde relatert, så er orkansesongen for USA/Karibbien (juni-november) ventet å bli spesielt hissig i år, så pass på å ha alle forsikringer i orden hvis dere har tenkt dere i denne retningen.
Flott at Bongos konsernet har planlagt å ha jobbmøte på Outer Banks i siste halvdel av Juni da.![]()
Fly ble til slutt SAS tur retur i Plus til Atlanta og to dager der før 6-7 timer sørover mot Gulfport. To dager i Miami er også booket inn midt i ferien. Leiebil er dobbelbooket; 23 dager med X5 hos Sixt og 23 dager med Suburban hos Avis.
Marbella ble urolig nok også SAS Plus og hus i 11 dager. Leiebil er tentativt booket XC90 hos Enterprise (?!).
34 dager med dyr kone, tre unger med Euro og Dollar blir morsomt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.