Driver så smått og planlegger forsommer/sommer i Skottland og Irland, inkl. en tur opp på Shetland.
Kiwi sitt Nomad søk er kjekt for sånne ferier, men er det noen som vet om det er andre tilsvarende tjenester som gjør det samme?
Da blir det å mønstre på som baugmann og matros på en seilbåt i Kroatia i sommer. Blir vel SPU, med mindre ZAD kommer tilbake på rutekartet fra OSL, og dermed en ny flyplass.
Vi har uenighet i familien ang neste sommer. 3 vil copy/paste fjorårets tur til Mauritius og 2 vil tilbake til Japan, som vi besøkte i 2019.
...så skal vi snart begynne å se og bestille reisene for 2025.
For å lande og kvitte seg med sjøgangen etter en uke som sjømann, blir det 4 netter på hotell/leilighet like utenfor Split etterpå.
Det betyr at jeg kan begynne lete etter flybilletter siden datoer er spikret.![]()
Her har jeg ikke engang fått booket bursdagstur 2024 (september) fordi feriedagene ikke er godkjent. Hadde jeg spurt om 2025, hadde teamleader ledd av meg.
Huset fra 2022-ferien i Gulfport Florida er booket i tre uker. Det blir 97% SAS og United til Tampa. Med saftig leiebil er reise/hus kostnadene halvparten av Frankrike turen som var to uker.
Siste uken av ferien blir nå den nye tradisjonen høstferie i Marbella.
Her har jeg ikke engang fått booket bursdagstur 2024 (september) fordi feriedagene ikke er godkjent.
Digger deg EB, og 100% enig i alt du sier i denne tråden. Vi hadde sommerferie i januar i år på Tasmania, i Melbourne og til slutt en uke i Singapore i januar, deretter Sæbø i Ørsta siste uken av juli med Eidsvåg i Molde og Hafslo i Luster første halvdel av august, og tilfeldigvis enda mer sommerferie om 7 uker (fra andre halvdel av desember) i Brisbane samt campingbil (hentes på julaften) rundt på sørøyen av New Zealand. Så ja, sommerferie 2024 er på mange måter i boks [emoji28]
Blitt godt vant til sommerferie hver 6. måned, anbefales!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.